کد خبر: 121106
ورزش

کسب بیش از ۱۰ مقام قهرمانی و نایب قهرمانی توسط تیم‌های ورزشی ذوب آهن

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن گفت: از ابتدای سال جاری شاهد کسب 10 مقام افتخارآمیز قهرمانی و نایب قهرمانی توسط تیم‌های مختلف ورزشی ذوب آهن هستیم.

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۷۵۰ ورزشکار حرفه‌ای در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، والیبال نشسته، بسکتبال، دوومیدانی، هندبال و وزنه‌برداری دردو بخش آقایان و بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه در رشته والیبال نشسته در رده بانوان و آقایان صاحب رتبه نایب قهرمانی کشور شدیم، ادامه داد: در رشته وزنه‌برداری بزرگسالان عنوان قهرمانی لیگ برتر و در رشته دوومیدانی سه رتبه نایب قهرمانی لیگ برتر کشور را در لیگ برتر، مسابقات صحرانوردی از آن خود کرده ایم.
سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از کسب مقام سوم لیگ برتر کشور توسط تیم والیبال بانوان خبر داد و اعلام کرد: تیم‌های ۱۳ و ۱۵ سال فوتبال ذوب آهن به مقام قهرمانی استان دست یافتند و مسابقات سایر تیم‌ها در حال برگزاری است و اکثرا در بالای جدول مسابقات خود هستند
وی با بیان اینکه تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه و ۱۳ تیم آکادمی و پایه در رده سنی ۸ تا ۱۳ ساله و ۱۴ تا ۱۹ سال و تیم زیر ۲۱ سال در حال فعالیت هستند اظهار کرد: بیش از ۱۱ بازیکن تیم امید ذوب آهن در کنار تیم بزرگسالان حضور دارند که نشان از پرورش استعدادهای پایه برای تیم بزرگسالان است.

رمضانی با اشاره به اینکه باشگاه در بخش آکادمی نیز بسیار فعال و با برنامه است گفت: علاوه بر فوتبال در رشته های بسکتبال، والیبال و هندبال نیز دارای تیم‌های پایه و آکادمی هستیم. تیم بسکتبال بزرگسالان در رده آقایان هم اکنون در مسابقات بسیار موفق عمل کرده و در لیگ جوانان و نوجوانان نیز در سطح کشور دارای مقام هستیم.

وی به حضور موفق تیم هندبال بانوان در لیگ دست یک کشور اشاره کرد و گفت: در تمامی تیم‌های پایه حرف زیادی برای گفتن داریم، همچنین تیم فوتبال بانوان نیز در لیگ برتر کشور حضور دارد که مسابقات آن در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
روز کم‌نوسان بورس/ ریزش اندک در فرابورس
خبر بعدی
مشارکت ذوب آهن در تامین اتوبوس برای برگزاری اردوی “راهیان نور”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست