کد خبر: 80901
صنعت
رئیس هیئت مدیره انجمن بانوان فعال در صنعت گردشگری:

ذوب‌آهن قابلیت و ظرفیت گردشگری صنعتی را دارد

رئیس هیئت مدیره انجمن بانوان فعال در صنعت گردشگری گفت: صنایع به‌خودی خود قابلیت و ظرفیت گردشگری صنعتی را دارند که از آن جمله می‌توان به گردشگری صنعتی اشاره کرد.

مریم قیامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار داشت: پس از کرونا گردشگری رونق زیادی خواهد داشت زیرا مردم تشنه سفر هستند و به‌طور قطع با ایجاد زمینه‌های گردشگری متفاوت مثل گردشگری معادن و گردشگری صنعتی که هر دو تحت لوای گردشگری ژئوتوریسم هست، گردشگران زیادی وارد اصفهان خواهند شد.

وی با بیان اینکه اصفهان از نظر تعداد معادن در جایگاه اول کشوری قرار دارد، ادامه داد:  از سال ۹۵ روی گردشگری معادن مشغول به فعالیتم که استقبال بسیار خوبی از این نوع گردشگری شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن بانوان فعال در صنعت گردشگری از همکاری خوب معادن بخش خصوصی خبر داد و گفت: امروزه در دنیا شاهد درآمدزایی خوبی از مسیر گردشگری معادن و صنعتی هستیم و به طور قطع مشاهده ذوب یک آهن برای بسیاری دارای جذابیت است.

وی افزود: از آنجائی‌که برخی از معادن تا عمق ۳۰۰ متری زمین قرار دارد قطعا تماشای آن برای بسیاری از افراد دارای جذابیت است و حتی یک روز ماندن در معدن بسیاری را به این نوع گردشگری هدایت خواهد کرد.

قیامی صرف بازدید از معادن و صنایع را گردشگری ندانست و بیان داشت: ضمیمه کردن خدمات گردشگری به همراه پک غذا و یک شب ماندن در کویر عامل جذب گردشگران زیادی می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در چین گردشگری صنعتی به‌خوبی جا افتاده است و گردشگران زیادی به صنایع مختلف چین برای بازدید می‌روند، ادامه داد: چین هم اکنون دارای ۲۸ ژئوپارک است که به‌دنبال افزایش آن به ۳۲ است و ما در اصفهان نیز باید ژئوپارک‌های را برای بازدید گردشگران ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: تا پیش از این از صنایع سوسیس و کالباس تورهای گردشگری بردیم و اگر صنایع بزرگی مثل ذوب آهن و فولاد مبارکه نیز زمینه تور گردشگری فراهم کنند، استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
استارت ذوبی‌ها برای دربی نصف‌جهان
خبر بعدی
تولید تیرآهن بال نیم پهن سبک در ذوب‌آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست