آرشیو خبری ذوب ۲۴

نرخ تورم سالانه در ایران به ۳۵.۵ درصد رسید

طبق اعلام مرکز آمار ایران، در تیر ماه ۱۴۰۳ نرخ تورم سالانه برای خانوارهای کشور به ۳۵.۵ درصد رسیده که نسبت به همین بازه زمانی در ماه قبل، ۰.۶ واحد درصد کاهش یافته است.
عضو هیات مدیره انجمن فولاد:

افزایش قیمت مسکن ربطی به فولاد ندارد/ سیاست‌های ضدصادراتی متوقف شود

عضو هیات مدیره انجمن فولاد در نشست انجمن تولیدکنندگان فولاد خطاب به پزشکیان رئیس جمهور گفت: سیاست‌های ضدصادراتی در کشور باید متوقف شود، ۷ درصد قیمت تمام‌شده مسکن، فولاد است و گرانی مسکن ربطی به فولاد ندارد.
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس کالا

تنوع عرضه‌های بورس کالا/ ۹۰ هزار تن آهن اسفنجی روی تابلو می‌رود

تالارهای بورس کالای ایران در روز سه‌شنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه ۸۵۳ هزار و ۸۶۵ تن انواع کالا و محصول هستند و همچون سه شنبه های هر هفته با تنوع عرضه محصولات در روز جاری روبرو هستیم.
وزیر صمت خبر داد

افزایش ۱۱۵ درصدی صادرات صنعتی در ۳ سال دولت شهید رئیسی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش ۱۱۵ درصدی ارزش صادرات صنعتی و رشد ۵۶ درصدی ارزش تجارت خارجی کشور در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: نظام مسائل صنعت تدوین شده که به‌زودی منتشر خواهد شد که در آن تحلیل راهبردی از صنعت ارائه شده است.
دبیر انجمن فولاد ایران مطرح کرد

اولویت‌های فولادی دولت چهاردهم/ از توسعه صادرات تا کاهش مداخلات دولت در بازار فولاد

با عبور از انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین سکاندار دولت،گمانه زنی ها در خصوص وزرای پیشنهادی وی آغاز شده است. هر چند که هنوز حکم تنفیذ وی ابلاغ نشده، اما انتخاب تیم اقتصادی دولت که بتوانند دغدغه های صنایع را به خوبی درک و آن ها را در جهت رفع موانع تولید تسهیل کنند، برای نخبگان صنعت به ویژه صنعت ارزآور فولاد کشور بااهمیت است.
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس کالا

عرضه ۲.۱ میلیون تن محصول در بورس کالا

تالارهای بورس کالای ایران در نخستین روز هفته (شنبه ۳۰ تیر ماه) میزبان عرضه ۲ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۸۶۳ تن انواع کالا و محصول هستند.

نامه مهم انجمن فولاد درباره قطعی برق فولادسازان به وزیر نیرو/ توافقات اجرا نشد

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه ای به وزارت نیرو ضمن انتقاد از اجرایی نشدن توافقات فیمابین مبنی بر لحاظ نمودن نظرات کارشناسی این انجمن در اعمال محدودیت‌های برقی فولادسازان و همچنین تحویل کامل برق تولیدی توسط نیروگاه‌های احداث شده توسط کارخانجات فولادی و قراردادهای دو جانبه، پیشنهادات ۳ گانه ای را در این خصوص مطرح کرد.

خبرهای پربازدید اخیر

فهرست