کد خبر: 91304
معدن
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

۸۹۳ پروژه صنعتی و معدنی بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: 893 پروژه با حجم سرمایه گذاری 93 هزار میلیارد و 11.5 ریال بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار کرد: ۸۹۳ پروژه با حجم سرمایه گذاری ۹۳ هزار میلیارد و ۱۱.۵ ریال بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به‌دنبال اجرای این میزان پروژه شاهد اشتغال‌زایی ۳۹ هزار نفر خواهیم بود.

وی به عمده محصولات طرح‌های در دست اجرا در دو حوزه صنعت ومعدن اشاره کرد و افزود:  فولاد و محصولات فولادی، فرش ماشینی، نساجی و پوشاک، مواد و محصولات شیمیایی، سیمان، سنگ، نسورها، کاشی و سرامیک، آجر، قطعات خودرو و لوازم خانگی از این جمله است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: یک هزار و ۱۶۵ طرح نیز با حجم سرمایه گذاری ۱۹۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۴۱ تا ۷۰ درصد داشته که با تکمیل آن زمینه اشتغال ۴۰ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی گفت: همچنین ۹۲۱ طرح نیز با حجم سرمایه گذاری ۱۱۶ هزار میلیارد و ۶۵۱.۲ ریال بین یک تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که عامل اشتغال‌زایی ۲۷ هزار نفر را فراهم میکند.

موفق اضافه کرد: بالغ بر یک هزار و ۷۹۷ طرح صنعتی و معدنی هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته است که برای عملیاتی کردن آن به ۳۷۹ هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی ۴۶ هزار نفر نیاز است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
عمده مطالبات واحدهای اقتصادی تخفیف بیمه و مالیات است
خبر بعدی
کاهش ۵ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین روز هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست