کد خبر: 91303
صنعت
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

عمده مطالبات واحدهای اقتصادی تخفیف بیمه و مالیات است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بیشترین مطالبات و درخواست واحدهای اقتصادی از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان تخفیف بیمه و مالیات بوده است.

ولی الله هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب۲۴ اظهار کرد: اکثر واحدهای تولیدی به دنبال تقسیط بدیهی‌های مالیاتی و بیمه بودند.

وی با بیان اینکه نداشتن نقدینگی فعالان اقتصادی از مهمترین مسائل مطرح شده است، ادامه داد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تمام چالش‌ها و مشکلاتی که فعالان اقتصادی با دستگاه‌های مختلف دارند از جمله محیط زیست، بیمه، شرکت شهرک‌های صنعتی، آب و فاضلاب، مالیات و غیره طرح و به آن رسیدگی می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه رتبه اصفهان در ایجاد فضای کسب و کار بهبود یافته است و از ۲۸ به ۱۶ رسیدیم و شاهد رسیدن به نقطه تعادل در این حوزه شدیم.

به گزارش ذوب ۲۴، درخواست سامانه ثبت نام طرح موانع کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در اردیبهشت ماه سال ۹۹ ارائه شد و تاکنون بیش از ۷۰۰ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ۲ سال گذشته در استان اصفهان تشکیل شد که نتیجه آن ۲ هزار و ۶۰۰ مصوبه بوده است.

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
قیمت شمش فولادی به پایین‌ترین میزان در ۹ ماه گذشته رسید
خبر بعدی
۸۹۳ پروژه صنعتی و معدنی بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست