کد خبر: 2040703
ورزش

مراسم معارفه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان + تصاویر

مراسم معارفه محمد ربیعی سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن اصفهان با حضور علی احسانی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و تنی چند از مسئولین شرکت امروز در باشگاه قایقرانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، علی احسانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با اشاره به اینکه این باشگاه ۵۵ سال اصالت و اخلاق مداری را در کارنامه خود دارد گفت: از ویژگی های اساسی باشگاه ذوب آهن اصفهان رعایت اصول حرفه ای در ورزشی و اخلاق مداری است و بر همین مبنا بود که آقای ربیعی را انتخاب کردیم تا با توانمندی که از ایشان سراغ داریم تیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.
وی افزود: با انتخاب سرمربی جدید و کارنامه درخشان وی توقع هواداران بیشتر خواهد شد و با استفاده حداکثری از پتانسیل باشگاه و حمایت هوداران قطعا بهترین عملکرد را خواهیم داشت.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن گفت: سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن از پایین ترین رده‌ها مربیگری را آغاز کرده و به واسطه عملکرد خوبش توانسته به این جایگاه برسد و قطعا با تیم ذوب آهن می‌تواند شگفتی ساز شود.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه این تیم یکی از ارکان تاریخ ساز فوتبال کشور است، گفت: همکاری با تیم ذوب آهن افتخار بزرگی است که باید قدر آن را دانست و امیدوارم بتوانم این تیم را با صبر و کارهای پروژه محور به جایگاه قبل برسانم.
وی با اشاره به اینکه تفکر ورزشی بر باشگاه ذوب آهن استوار است و علی احسانی از مفاخر ورزشی استان به شمار می‌رود، افزود: با برنامه ریزی دقیق، صبر و نگاه پروژه محور می‌توان به رده‌های بالاتر جدول صعود کرد و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در پایان لیگ تقدیم هوادران خوب این تیم نماییم.
سرمربی ذوب آهن رویش باورها را شعار خود در ذوب آهن اصفهان دانست و گفت: با خودباوری، خواستن واقعی، هزینه معقول و صبر می‌توانیم به اهداف خودمان برسیم.
وی اظهار داشت: در بخش  آکادمی باشگاه ذوب آهن  اقدامات مهم زیادی صورت گرفته است و می‌توان از آن استفاده کرد .
در این جلسه پیراهن تیم ذوب آهن اصفهان به سرمربی جدید اهدا شد.
خبر پیشین
صنایع بزرگ ملزم به تولید ۱۰ هزارمگاوات برق هستند
خبر بعدی
ماهنامه فولاد – شماره ۲۸۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست