کد خبر: 2101907
صنعت

ذوب‌آهن اصفهان پیشران صنعتی شدن ساختمان‌سازی ایمن در ایران

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری در غرفه این شرکت در پنجمین نمایشگاه ملی فولاد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی کوهی در نشست خبری در غرفه ذوب آهن اصفهان که در نخستین روز پنجمین نمایشگاه ملی فولاد برگزار شد، اظهار کرد: ذوب‌آهن اصفهان تا کنون ۱۶۰ هزار تن ریل به محورهای مختلف ریلی و متروی کلان شهرها تحویل داده است و آمادگی دارد که تنوع محصولات صنعتی خود را توسعه دهد.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی با برخورداری از ۵۳ سال تجربه ، هم اکنون توانایی تولید محصولات صنعتی و خاص را دارد و ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر میکند.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: این شرکت پیشران توسعه کشور است و توسعه حمل و نقل ریلی را با تامین ریل خطوط بین شهری و مترو رقم زده است.

کوهی اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان با تولید تیرآهن های بال پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان سازی ایمن در ایران ایفا کرده است. افزایش سرعت ساخت و ساز، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام شده که حاصل کاهش زمان پروژههای ساختمانسازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از محصولات ذوبآهن اصفهان است.

 وی گفت: در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان به مقوله تولید آرکهای معدنی نیز ورود کردیم که این محصول در گشودن جبهههای کاری و ایمنسازی معادن نقش کلیدی دارد.

شایان ذکر است در این جشنواره مهدی نصر عضو هیات مدیره ذوب‌آهن اصفهان به عنوان چهره تاثیرگذار در بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی زنجیره آهن و فولاد کشور معرفی شد و لوح و تندیس ویژه را از مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی دریافت کرد.

این جشنواره و نمایشگاه به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد کشور، شرکت‌های دانش بنیان و همچنین سازندگان قطعات و تجهیزات این عرصه سه‌شنبه بیست و یکم دی‌ماه در محل برج میلاد تهران آغاز به کار نمود و تا ۲۱ دی‌ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خبر پیشین
اثرات اقتصادی تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان در کشور چشمگیر است
خبر بعدی
پیگیری مقررات‌زدایی برای افزایش راندمان در صنایع فولادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست