کد خبر: 92903
صنعت
رئیس سازمان صمت استان اصفهان:

۹ تفویض اختیار از کشور به اصفهان در حوزه صنعت و معدن صورت گرفته است

رئیس سازمان صمت استان اصفهان گفت: از 19 درخواست برای تفویض اختیار از کشور به اصفهان در حوزه صنعت و معدن، تاکنون با 9 تفویض اختیار موافقت شده است.

ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب۲۴ اظهار کرد: از ۱۱ مورد تفویض اختیار استانی در حوزه صنعت تنها با شش مورد آن موافقت شده است.

وی بیان کرد: صدور پروانه تاسیس انجمن‌های تخصصی همگن استانی، افزایش سقف مساحت مورد درخواست جهت استقرار طرح‌ها در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ۲ هکتار، اصلاح دستورالعمل حداقل ظرفیت‌های تولیدی مورد نیاز صدور جوز تاسیس و کاهش ۷۶ قلم به ۱۶ قلم کالا، تمدید جواز تاسیس ۱۰ رشته خاص صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد و بررسی عدم ساخت ماشین آلات خطوط تولید واحدها به منظور صدور معافیت و برگزاری انتخابات هیات موسس و هیات مدیره انجمن‌های تخصصی صنایع همگن از کمیسیون اصلی تشکل‌های صنعتی و معدنی از این جمله است.

رئیس سازمان صمت استان اصفهان با اشاره اینکه از شش درخواست تفویض اختیار در حوزه معدن با سه مورد آن موافقت شد، ادامه داد: تفویض اختیار کامل تعطیل موقت به شورای معادن استان، سلب صلاحیت گروه‌های یک و دو و سه معدنی به شورای معادن استان و صدور مجوز حمل باطله های معدنی (موضوع ماده ۱۵ قانون معادن) از این موارد است.

وی اضافه کرد: معرفی مستقیم واحدهای تولیدی پس از تایید کارگروه استانی برای دریافت مواد اولیه پلیمری و فولاد، تفویض اراضی قابل واگذاری به طرح‌های ایجادی و توسه‌ای صنعتی و معدنی خارج از شهرک‌های صنعتی و همچنین احداث و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا سقف ۱۰۰ هکتار از طرح‌هایی که به استان تفویض نشد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
کاهش ۱۰ درصدی تولید فولاد کشور در ۸ ماهه نخست سال جاری
خبر بعدی
لزوم استفاده از منافع حاصل از افزایش حقوق دولتی معادن در بودجه ۱۴۰۱ برای ایجاد زیرساخت‌ها 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست