کد خبر: 82903
صنعت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

بازگشت بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی راکد به چرخه اقتصادی در اصفهان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: به‌دنبال رفع موانع تولید و فراهم کردن تسهیلات، بیش از 500 واحد تولیدی راکد و غیر فعال به چرخه اقتصادی بازگشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ایرج موفق در ارتباط با اثرات برگزاری کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان اظهار کرد: بالغ بر ۸۳ درصد از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: از سال ۹۴ تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۶۴ جلسه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل‌ شده است و بیش از ۱۴ هزار و ۵۷۰ پرونده در این کارگروه مطرح‌ و بیش از ۱۱ هزار و ۴۸۰ مصوبه داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: محیط‌زیست، منابع طبیعی، شرکت‌های برق، آب و گاز و امور مالیاتی و تأمین اجتماعی اعضای کمیته رفع موانع تولید هستند.

وی افزود: کمیته مالی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اصلی‌ترین کمیته‌های این ستاد است و مشکل بانکی واحدهای تولیدی در این کمیته مطرح  و با حضور مدیرعامل شرکت و مدیرعامل یا نماینده بانک تصمیم‌گیری و رفع مشکل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌هایی است که بیشترین تعداد جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کرده است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
افزایش قیمت پرتیراژترین محصول فولادی کشور تا کجا ادامه دارد؟
خبر بعدی
رابطه صنعت و دانشگاه در بخش‌های دولتی در حد یک نمایش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست