کد خبر: 121105
بورس
بورس در ۱۱ اسفند

روز کم‌نوسان بورس/ ریزش اندک در فرابورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار در آخرین روز معاملاتی هفته با کاهش ۷۸۰ واحدی به یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۵۳ واحد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، شاخص‌های منتخب در آخرین روز کاری هفته، نوسان زیادی نداشتند. در تالار بورس، امروز شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۱۹۲ واحدی، به رقم ۳۱۶ هزار و ۷ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۰۹ واحدی، عدد ۳۳۴ هزار و ۱۵۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۳۱ واحدی به رقم ۲۰۹ هزار و ۲۸۵ واحد رسید.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی شستا، خودرو، وبملت، فولاد و وتجارت با بیش‌ترین کاهش، تاثیر منفی در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی کگل، وغدیر، کچاد و شبندر تاثیر مثبت در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در آخرین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۴۸ هزار و ۴۷۷ نوبت معامله و به ارزش ۳۵ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

در بازار امروز، بیشترین کاهش قیمت متعلق به نماد کپارس (کاشی پارس) با ۴.۵۷ درصد کاهش و پس از آن، نمادهای ورنا، خمحرکه، بنیرو و بالبر بود. همچنین نماد معاملاتی شفا (سرمایه‌گذاری شفادارو) با ۴.۹۹ درصد، بیشترین افزایش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای فایرا، کروی، فرآور و غالبر قرار گرفتند.

طی معاملات امروز، شاخص کل فرابورس با کاهش ۳۱ واحدی به ۱۷ هزار و ۶۴۲ واحد رسید. در این بازار، دو میلیارد و ۲۷۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۳۰ هزار و ۴۷۹ میلیارد ریال دادو ستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۲۵ هزار و ۵۳۳ نوبت بود.

انتهای پیام/

 

 

خبر پیشین
میلگرد پررونق‌ترین محصول در تابلوی بورس کالا
خبر بعدی
کسب بیش از ۱۰ مقام قهرمانی و نایب قهرمانی توسط تیم‌های ورزشی ذوب آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست