کد خبر: 121201
فرهنگی و اجتماعی

مشارکت ذوب آهن در تامین اتوبوس برای برگزاری اردوی “راهیان نور”

استاندار اصفهان گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر اردوی "راهیان نور" تمامی دستگاه‌ها باید بسیج شوند که در این راستا تامین اتوبوس برعهده سه ارگان ذوب آهن، شهرداری و فولاد مبارکه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سیدرضا مرتضوی در دیدار با مجریان راهیان نور اظهار داشت: حمایت همه جانبه از این اردو  برتمامی دستگاه‌ها لازم و ضروری است که تامین ۶۰ هزار ماسک و یک آمبولانس بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و تامین دو آمبولانس توسط ارتش و هلال احمر تکلیف شده است.

وی گفت: تولید خبری محتوا در راستای اهمیت راهیان نور  و انتشار آن در فضاهای مجازی و ساخت مستند از ابتدا تا انتهای اردو یک اقدام ضروری است.

وی مشابهت اردوی راهیان نور را همانند بعثت خواند و گفت: همانگونه که در بعثت شاهد عروج هستیم در قصه راهیان نور  نیز شاهد عروج روح شهدا به ملکوت اعلا هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان نیز در این جلسه از عدم حضور برخی دستگاه‌ها گلایه کرد و خواستار همکاری همه جانبه دستگاه‌ها در هرچه بهتر و باشکوه‌ برگزار کردن راهیان نور شد و گفت: مسافرت مقام معظم رهبری به مناطق عملیات جنگی در یک برنامه پیش بینی نشده نشان از اهمیت اردوی راهیان نور می‌دهد که باید تمامی مسئولان دولتی استان به این امر دقت نظر داشته باشند.

محمدرضا جانثاری با اشاره به اینکه باید امکانات نظام برای رشد و ارتقا نظام به کار گرفته شود و اردوی راهیان نور در جهت توسعه مفاهم انقلاب است، گفت: در زمان حاضر که با انواع تهاجمات دشمن در زیر ساخت‌های دینی و فرهنگی مواجهیم بنابراین برگزاری این دست از مراسمات  و اردوهای تماما نورانی پراهمیت است.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های مختلف بر آن تکلیف است که با حداکثر ظرفیت در خدمت رسانی به مجریان راهیان نور پیشگام باشند، ادامه داد: تمام مسئولان باید در این امر خطیر از یکدیگر سبقت بگیرند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از اعزام دو کاروان ۵۰۰ نفری به راهیان نور در بهمن ماه امسال در قالب دو گروه ۲۵۰ نفری از دانش آموزان دختر و پسر خبر داد و گفت: برگزاری این دست از اردوها فرصت مناسبی برای انجام جهاد تبین به ویژه برای نسل متولد دهه ۸۰ و ۹۰ است چراکه ذهن آنها مملو از سوالاتی همچون علت برگزاری و چگونگی انقلاب است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور در شرایطی که وضعیت اوکراین باعث روشن شدن بسیاری از مسائل از جمله حقانیت، ایستادگی و  مقاومت هشت سال دفاع مقدس و درایت و هوشمندی رهبران انقلاب را نشان داده جایگاه والایی  دارد، گفت: ۱۵ اسفندماه اردوی راهیان نور دانشجویی برگزار می‌شود که نیاز به حمایت همه جانبه استان داریم.

وی آشنا کردن نوجوانان با منش شهدا را در تحول روحی آنها موثر خواند و گفت: به هنگام برگزاری اردوهای راهیان نور شاهد بازتاب‌های بسیار خوبی از دانش آموزانی هستیم که مفهوم جنگ را هیچ‌گاه نه دیده‌اند نه لمس کرده‌اند و این برایمان بسیار پرارزش است.

سردار فدا هزینه هر نفر در اردوی راهیان نور را ۶۵۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مفاهم انقلاب از نزدیک برگزاری اردوی راهیان نور توصیه می‌شود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
کسب بیش از ۱۰ مقام قهرمانی و نایب قهرمانی توسط تیم‌های ورزشی ذوب آهن
خبر بعدی
افتخارات باشگاه ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال جاری، کم نظیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست