کد خبر: 120901
فرهنگی و اجتماعی

زائران ذوب‌آهنی عازم سرزمین نور شدند

امسال نیز مانند سال‌های قبل، کاروانی از کارکنان ذوب آهن اصفهان در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند تا به نمایندگی از این مجموعه بزرگ با آرمان‌های شهداء جلیل القدر تجدید میثاق کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در حاشیه آیین بدرقه این همکاران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۴۰ نفر، با ۵ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور، نهم اسفندماه از مقابل مسجد الزهرا (ع) راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
وی افزود: برنامه این کاروان شامل بازدید از منطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، دو کوهه و … است و زائران در اردوگاه میثاق با شهدای آبادان اسکان داده خواهند شد. ضمن این که در این برنامه از روایان دفاع مقدس بهره گیری خواهیم کرد تا زائران نیز بهترین بهره را از حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ببرند.
سرهنگ مختاری با اشاره به این که سعی شده در تمام طول این برنامه به بهترین نحو پروتکل‌های بهداشتی رعایت گردد، گفت: اولویت اصلی مسئولان اتوبوس‌ها، رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از بیماری کرونا است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت، تأکید کرد: از بین ۱۷ هزار تلاشگر ذوب آهنی قرعه به نام این ۱۴۰ نفر افتاد تا نایب الزیاره همه ذوب آهنی‌ها باشند.
انتهای پیام/

خبر پیشین
میلگرد ذوب آهن دارای بالاترین سطح کیفیت در ایران و جهان است
خبر بعدی
برای رکورد حداکثری تولید قدم‌های خوبی برداشته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست