کد خبر: 90803
ورزش
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن- آلومینیوم؛ دوئل دوستانه

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان آلومینیوم آراک است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ سه‌شنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که باشگاه ذوب‌آهن در اوایل فصل لیگ بیست و یکم و پس از برکناری «مجتبی حسینی» از سمت سرمربیگری این تیم همزمان با «مهدی تارتار» و «رسول خطیبی» برای هدایت نیمکت ذوب‌آهن مذاکراتی انجام داد که در نهایت خروجی این مذاکرات به امضای قرارداد با تارتار منجر شد. در نهایت رسول خطیبی هم به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک منصوب شد.

ذوب آهن که در هفته گذشته لیگ برتر برابر فولاد نتیجه را واگذار کرد با کسب ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. آلومینیوم اراک هم که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده در دیدار هفته گذشته مسابقات لیگ ایران مقابل هوادار تهران به تساوی رضایت داد.

لازم به ذکر است که تیم ذوب‌آهن توانست در هفته چهارم، سپاهان را که از مدعیان قهرمانی است شکست دهد. در مقابل آلومینیوم‌اراک هم در هفته سوم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد. بر همین اساس دو تیم در دیدار روز سه‌شنبه به دنبال کسب پیروزی و فاصله گرفتن از سایر رقبا در جدول خواهند بود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره ۳۹ کارگاه شمش فولادسازی ذوب‌آهن اصفهان
خبر بعدی
همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست