کد خبر: 100705
بورس
بورس در ۷ دی‌ماه

الاکلنگ شاخص کل و شاخص هم‌وزن

در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، هفتم دی ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۴۲۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۷۷ واحد افزایش، به رقم ۳۶۷ هزار و ۳۶۲ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات چهارمین روز معاملاتی هفته، بیش از ۵ میلیارد و ۲۹۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۱ هزار و ۹۲۴ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول کاهش ۹۰ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش یک هزار و ۵۶۷ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه خودرو با ۵۵ هزار و ۱۸۹ معامله به ارزش ۳ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۳۹ هزار و ۲۴۲ معامله به ارزش ۲ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۳۴ هزار و ۳۳۰ معامله به ارزش ۲ هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال، گروه اداره بازارهای مالی با ۲۰ هزار و ۴۹۲ معامله به ارزش یک هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال و گروه چند رشته‌ای صنایع با ۲۶ هزار و ۱۹۳ معامله به ارزش یک هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با ۲۵۹ واحد، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با ۲۴۹ واحد، شرکت پتروشیمی خراسان با ۲۴۴ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با ۱۸۵ واحد و شرکت آلومینیوم ایران با ۱۶۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۲۶ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با ۸۵۲ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۶۰۰ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۵۷۴ واحد و شرکت پتروشیمی پارس با ۳۱۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

منبع: سنا

انتهای پیام/

خبر پیشین
بازی با تراکتور برای ما متفاوت است/ روزهای خوب ما هم می‌رسد
خبر بعدی
برنامه عرضه سهام معادن از طریق بورس کلید خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست