کد خبر: 81805
ورزش
باشگاه ذوب‌آهن توضیح داد

عدم توافق در قرارداد علت جدایی صلصالی از ذوب‌آهن

باشگاه ذوب‌آهن در مورد جدایی مربی تیم فوتبال این باشگاه توضیح داد و تأکید کرد که عدم توافق در قرارداد علت این جدایی بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در توضیح جدایی محمد صلصالی، مربی این تیم توضیح داد: «همانگونه که اهالی ورزش و علاقه مندان به فوتبال و هواداران عزیز مستحضرند تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از گذراندن یک دوران بحرانی و فراز و فرودهای بسیار درحال حاضر با به کارگیری مربی خوشفکر و بزرگی همچون مهدی تارتار و کادر فنی باتجربه، با دانش و ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه نه تنها بحران را پشت سر گذاشته بلکه امروز می‌رود تا به‌عنوان تیمی منسجم و مدعی، مدافع عنوان و نام بزرگ نایب قهرمان آسیا باشد.»

در ادامه آمده است: «اما متأسفانه شاهد ارائه سخنانی در مورد جدایی آقای صلصالی هستیم که به هیچ عنوان صحت ندارد. واقعیت جدایی ایشان بسیار ساده و صریح است. علی‌رغم تمایل بسیار باشگاه و سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به حضور و همکاری آقای صلصالی، ایشان به دلیل عدم توافق در قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، تصمیم به جدایی از تیم فوتبال بزرگسالان گرفتند و مثل همیشه عضوی از خانواده بزرگ ذوب آهن بوده و خواهند بود.»

انتهای پیام/

خبر پیشین
تقویت توسعه بورس کالا با حذف قیمت‌گذاری دستوری
خبر بعدی
۲۱۱ معدن راکد اصفهان به مزایده عمومی گذاشته می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست