کد خبر: 81505
صنعت
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

تحول در صندوق بازنشستگی فولاد نیازمند بازنگری است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: تحول در صندوق بازنشستگی فولاد نیازمند بازنگری در روش‌های قدیمی و استفاده از فناوری‌های نوین است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، حسین عامریان درباره وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: تحول در صندوق بازنشستگی فولاد نیازمند بازنگری در روش‌های قدیمی و استفاده از فناوری‌های نوین است.

وی افزود: افزایش مشارکت نیروی کار، بهره‌وری و افزایش تخصص نیروی کار و تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی از مهم‌ترین اقدامات برای ایجاد رشد و توسعه اقتصادی کشور است و در این مسیر می‌توان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، دانش روز برای بهره‌وری بیشتر منابع سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها که به تسهیل فرآیند تولید منجر شود، ایجاد نظم مالی و شفافیت، کنترل فشار‌های تورمی، سرمایه‌گذاری منابع به جای مصرف آن‌ها و تبدیل دارایی‌های غیر مولد به مولد، به توسعه اقتصادی پایدار رسید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: در دولت مردم، با توجه به رویکرد صحیح اقتصادی و روحیه جهادی مدیران و نگاهی که به اقتصاد ملی و توان متخصصین داخلی وجود دارد، به زودی شاهد ایجاد رشد قابل توجه و توسعه اقتصادی در خور شأن نظام اسلامی خواهیم بود.

وی ادامه داد: وجود نگاه بخشی به موضوعات صندوق، عدم توجه به منافع آتی بازنشستگان، عدم توجه به نیروی انسانی مجرب و زحمتکش و امنیت شغلی آنها، انتصابات غیرتخصصی و سفارشی، دخالت‌های غیرموجه برون سازمانی، عدم استفاده صحیح از فرصت‌ها و منابع، نظارت ضعیف، رکود دارایی‌ها و عدم تلاش برای مولد نمودن آنها، فقدان روحیه جهادی و… از مهم‌ترین عوامل عدم دستیابی صندوق به اهداف تعیین شده است که باید یا مانع ایجاد آن‌ها شویم و یا با جدیت و با کمک کارگران، کارکنان و مدیران توانمند صندوق و شرکت‌های تابعه، در مقام اصلاح آن بربیاییم.

عامریان با بیان اینکه بازنشستگان فولاد با زحمت و تلاش بسیار و در بدترین شرایط کاری و در معرض حوادث شدید، به اقتصاد این کشور خدمت کرده اند و الان بعد از سال‌ها می‌خواهند در آرامش و آسایش، زندگی کنند، افزود: باید با ظرفیت حداکثری صندوق، ارائه خدمات درمانی مناسب، پرداخت به موقع حقوق‌ها، فراهم کردن خدمات رفاهی مناسب، استفاده از دانش روز در راستای تکریم و تسهیل امور جامعه هدف و مستمری بگیران عزیز و کارکنان و کارگران زحمتکش زیر مجموعه صندوق به این عزیزان خدمت کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ادامه داد: اگر دارایی‌های ارزشمند این صندوق درست برنامه‌ریزی و مدیریت شود، می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده و منافع قابل توجهی برای صاحبان صندوق ایجاد کند.

وی با بیان اینکه، این مجموعه‌های اقتصادی به هیچ وجه در جایگاه مورد انتظار قرار ندارند و اکثرا زیان‌ده هستند یا سود مورد انتظار را ایجاد نمی‌کنند، بیان کرد: با تدبیر مناسب، تلاش بسیار، اصلاح روش ها، برخورد با شبکه‌های فساد، استفاده از دانش روز در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمند‌سازی و دیجیتالی کردن همه فرایند‌های موجود و اصلاح و مدیریت فرایند‌های جاری، نظارت دقیق در یک دوره زمانی منطقی، بهره‌وری را افزایش خواهیم داد و ضمن خدمت به کشور و کارگران خدوم، سود مناسبی را عاید صاحبان صندوق خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
بورس سبزپوش، در اولین روز هفته
خبر بعدی
مهمترین برنامه‌های ایمینو در نیمه دوم سال ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست