کد خبر: 01031601
صنعت
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان:

فعالیت تلاشگران ذوب‌آهن در راستای استقلال اقتصادی کشور در مسیر آرمان‌های امام (ره) و رهبری است

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان فعالیت تلاشگران ذوب آهن در راستای استقلال صنعتی و اقتصادی کشور را حرکت در جهت آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان از کوره بلند شماره ۳ و تعمیرات در حال انجام این بخش و همچنین نورد۶۵۰ و انبار آهن قراضه بازدید کرد.
ایرج رخصتی در این بازدید، همت تلاشگران ذوب‌آهن را ستودنی دانست و اظهار کرد: بزرگترین سرمایه ذوب آهن، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه‌گر ساخته‌اند.
مدیر عامل ذوب آهن، سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و فعالیت تلاشگران ذوب آهن در راستای استقلال صنعتی و اقتصادی کشور را حرکت در جهت آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست.
وی همچنین با ابراز تاثر و تالم نسبت به واقعه منجر به فوت علی سلیمانی، همکار بخش کوره بلند، با حضور بر سر مزار و دیدار با خانواده وی، ضمن تسلیت مجدد به کانون داغدار، از آن مرحوم که آتشکار ارشد این بخش بود، به عنوان یکی از پرتلاش‌ترین و متعهد‌ترین فولامردان ذوب آهن نام برد.
شایان ذکر است تعمیرات اساسی کارگاه سرباره کوره بلند شماره ۳ طبق گراف به مدت یک ماه انجام و کل تجهیزات این کارگاه نوسازی می‌شود.
محسن عسکری معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند در این خصوص گفت: هدف اصلی این تعمیرات تعویض و تعمیر سیستم دانه بندی سرباره کوره بلند شماره ۳ است که برای اولین بار با توان متخصصین ذوب آهن انجام می شود.
وی افزود: از زمانی که کوره بلند شماره ۳ راه اندازی شده تعمیرات جزئی انجام شده ولی با توجه به شرایط تجهیزات و قطعات، نیاز بود که این تعمیرات انجام شود.
معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند، فعالیت‌های مهم این تعمیرات را مشتمل بر این موارد معرفی کرد: تعویض دودکش بخار، تعویض درام سرباره، ترمیم و تعویض گالری نوار نقاله cb۱ و ترمیم و تعویض راه‌ گاه ریزش و گالری نوار نقاله cb۲، ترمیم و بازسازی اسکلت فلزی و بونکرهای سرباره، تعویض و ترمیم لوله‌های پمپ‌های سیال داخل درام pcc و prc ، بازسازی و ترمیم کولینگ تاور ( خنک کننده های آب ) و اتاقک دانه بندی سرباره.
وی از تمامی کارکنان کوره بلند درگیر در تعمیرات و مدیریت‌هایی که در انجام تعمیرات اساسی حضور دارند خصوصا مدیریت‌های مهندسی نت مکانیک، نت ساختمان، ماشین آلات و… قدردانی کرد.
انتهای پیام/
خبر پیشین
سجامی شوید: مرحله سوم توزیع سود در راه است
خبر بعدی
کاهش تولید محصولات معدنی در ۱۴۰۰/ کمترین افت تولید به نام فولاد خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست