کد خبر: 01022002
صنعت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

ذوب آهن اصفهان از لحاظ ایمنی و بهداشت، سرآمد صنایع کشور است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان این که ذوب آهن اصفهان از لحاظ ایمنی و بهداشت شغلی سرآمد صنایع کشور است، گفت: این شرکت در مقابله با ویروس کرونا نیز برنامه ریزی و اقدامات خوبی داشت ضمن این که یاریگر جامعه پیرامونی و منطقه نیز بود.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای شرکت در آیین تجلیل از پیشکسوتان و فعالان ایمنی و بهداشت شرکت، ۲۰ اردیبهشت ماه در ذوب آهن اصفهان حضور یافت و در حاشیه این آیین با مهندس رخصتی مدیرعامل شرکت نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در جمع مسئولان، پیشکسوتان و فعالان ایمنی و بهداشت شرکت، گفت: ما در جنگ همه جانبه با دشمن هستیم به نوعی نیازهای جدیدی برای تغییر ذائقه تولید می‌شود.
وی افزود: با تولید نیازهای جدید، ارزش ها به منفعت طلبی تبدیل شده است.
مداحی تاکید کرد: بر اساس آموزه های دینی کار و کارگر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر کسی برای رفاه خانواده، کار و تلاش کند مانند مجاهد در راه خدا می باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ملت ایران در دوران کرونا با ایثار در ایمنی و بهداشت جامعه مشارکت کرده و فرهنگ ایمنی و بهداشت ایرانی را بیش از پیش به نمایش گذاشتند.
وی ذوب آهن اصفهان را در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن دانست و تأکید کرد: تلاشگران این شرکت با تولید محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور، تحریم‌های ظالمانه دشمنان را بی اثر کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این که ذوب آهن اصفهان از لحاظ ایمنی و بهداشت شغلی سرآمد صنایع کشور است، افزود: این شرکت در مقابله با ویروس کرونا نیز برنامه ریزی و اقدامات خوبی داشت ضمن این که یاریگر جامعه پیرامونی و منطقه نیز بود.
مداحی تأکید کرد: صدمه نزدن به خود و دیگران از واجبات و توصیه های دین مبین اسلام است بنابراین با رعایت اصول ایمنی و بهداشت شغلی در محیط کار برای صیانت از وجود خود و هم نوعان باید حداکثر دقت را داشته باشیم.
انتهای پیام/
خبر پیشین
کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان در منطقه رقیب ندارد
خبر بعدی
رعایت اصول ایمنی و بهداشت، حفظ کرامت انسان‌هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست