کد خبر: 102306
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

باید به فکر تقویت تیم باشیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای اینکه فرصت‌های ما گل شوند هم باید تمریناتمان را اختصاصی تر کنیم و هم در قسمت هایی تیم را تقویت کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با گل‌گهر اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی بود. گل‌گهر از تیم‌های خوب امسال است و امروز هم ما را خیلی اذیت کرد.

وی افزود: در نیمه اول بازی تا دقیقه ۳۵ متعادل بود و از دقیقه ۳۵ تا ۴۵ کاملا گل‌گهر به بازی مسلط شد و حتی ممکن بود هر لحظه دروازه ما باز شود. البته موقعیت خیلی جدی نداشتند ولی در مالکیت از ما خیلی بهتر بودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: بین نیمه تغییراتی در ترکیب تیم‌ ایجاد کردیم و نتیجه آن بهبود عملکرد ما بود و هرچقدر هم از بازی گذشت با تغییراتی که ایجاد کردیم بر توپ و میدان مسلط شدیم.

وی با اشاره دوباره به پایین بودن کیفیت زمین گفت: زمین اجازه بازی تاکتیکی را به ما نمی‌داد و بنابراین سعی کردیم از توپ‌های مستقیم استفاده و ایجاد موقعیت کنیم و اتفاقا روی یکی از همین تاکتیک‌ها موقعیت خوبی را به دست آوردیم که اگر عارف رستمی آن را تبدیل به گل می‌کرد نتیجه کاملا تغییر می‌کرد.

تارتار بیان کرد: هدف باشگاه این بوده که زمین را بهتر کند اما متاسفانه بدتر شده است. ما اول فصل زمین مساعدتری نسبت به الان داشتیم. امیدوارم تمهیداتی بیاندیشند که این زمین از این شرایط خارج شود.

وی در خصوص افزایش فرصت سوزی های در ذوب آهن عنوان کرد: من در مصاحبه های قبلی هم گفتم ما باید به فکر تقویت تیم باشیم. ما هم در بازی قبل و هم این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم که صد در صدی بودند. برای اینکه فرصت‌های ما گل شوند هم باید تمریناتمان را اختصاصی تر کنیم و هم در قسمت‌هایی تیم را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ذوب‌آهن صفر- گل‌گهر صفر| تقسیم امتیازات در فولادشهر
خبر بعدی
ذوب‌آهن حریف کاشانی‌ها نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست