کد خبر: 60204
بورس
بورس در ۲ شهریور

نماد ذوب شاخص فرابورس را سبز کرد

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، دوم شهریور ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۱ هزار و ۸۱ واحد افزایش، رقم ۴۵۱ هزار و ۲۱۹ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات چهارمین روز هفته، بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۵۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹۲ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال دادوستد شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۶۰۵ واحد، شرکت پتروشیمی پارس با یک هزار و ۱۰۲ واحد، شرکت صنایع ملی مس ایران با یک هزار و ۹۵ واحد، بانک ملت با ۹۸۹ واحد و شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با ۸۱۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت پتروشیمی نوری با ۲۱۵ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۱۴۵ واحد، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با ۱۰۳ واحد، شرکت حمل و نقل پتروشیمی با ۸۴ واحد و شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان با ۶۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در فرابورس نیز شاخص با رشد ۳۲۲ واحدی به عدد ۲۲ هزار واحد رسید و نماد‌های زاگرس، ذوب و مارون بیشترین تاثیر را در رشد شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
۳ خرید جدید برای ذوب‌آهن/ آقای گل لیگ یک سبزپوش شد
خبر بعدی
تشییع پیکر مجاهد خدمت و سلامت ذوب‌آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست