کد خبر: 120905
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

بازیکنان ذوب‌آهن امروز جانانه جنگیدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ما با در نظر گرفتن فشاری که روی کادرفنی بعد از نتایج بازی‌های اخیر وجود داشت امروز جانانه جنگیدند و به پیروزی دست یافتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: با کسب سه امتیاز به موقع و ارزشمند امروز باید شروعی دوباره داشته باشیم و همه بازی‌ها را تا پایان لیگ بدون شکست ادامه دهیم.
تارتار ادامه داد: هرچند استحقاق به ثمر رساندن گل‌های بیشتری را داشتیم اما بعد از مدت‌ها امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و این ارزش زیادی دارد.
وی در خصوص داوری اظهار کرد: کارت زردی که داور به محمد قریشی نشان داد به نظر من نیاز نبود و این صحنه نیاز به بازبینی دارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در مقابل پدیده اضافه کرد: بازیکنان ما با در نظر گرفتن فشاری که روی کادرفنی بعد از نتایج بازی‌های اخیر وجود داشت امروز جانانه جنگیدند و به پیروزی دست یافتند.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر از دست دادن چندین موقعیت گل در نیمه دوم توسط سبزپوشان ذوب‌آهن و احتمال از دست رفتن پیروزی اظهار کرد: این که ما بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم ارزشمند است و نشان می‌دهد که مسیر درستی را رفته‌ایم و نیاز به تلاش بیشتر داریم.
انتهای پیام/

خبر پیشین
پیروزی ذوب‌آهن پس از ۶ هفته
خبر بعدی
تجلیل از فولاد مردی در آن سوی مرزهای ترس و خستگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست