کد خبر: 91406
بورس
بورس در ۱۴ آذر

رشد دسته‌جمعی شاخص‌های منتخب بورس

در جریان معاملات امروز (یکشنبه، چهاردهم آذرماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۸ هزار و ۴۸۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴۳۰ واحد افزایش، به رقم ۳۶۳ هزار و ۳۴۷ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات دومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۳ میلیارد و ۸۴۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۶ هزار و ۹۶۶ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۱۴ هزار و ۷۴۰ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه شیمیایی با ۴۰ هزار و ۶۴۳ معامله به ارزش ۲ هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۵ هزار و ۵۲۸ معامله به ارزش یک هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۳۰ هزار و ۸۱۲ معامله به ارزش یک هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال، گروه فرآورده‌های نفتی با ۲۴ هزار و ۲۷۵ معامله به ارزش یک هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال و گروه اداره بازارهای مالی با ۱۳ هزار و ۳۷۰ معامله به ارزش یک هزار و ۴۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۵۹۹ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۹۳۳ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۸۲۱ واحد، شرکت صنایع سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۷۴۸ واحد و شرکت پالایش نفت اصفهان با ۵۱۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با ۳۹۷ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با ۹۸ واحد، بانک تجارت با ۸۳ واحد، شرکت آلومینیوم ایران با ۶۷ واحد و بانک پارسیان با ۶۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تأکید معاون وزیر صمت بر حمایت از فولادسازان با نظام تعرفه‌ای
خبر بعدی
پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی مشمول تبصره ۱۸ می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست