کد خبر: 62601
صنعت
امروز صورت گرفت

بازدید معاون رئیس‌جمهور از غرفه ذوب‌آهن در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بازید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در ادامه بازدید مقامات کشوری، متخصصان و علاقه مندان از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در روز پنج شنبه و آخرین روز برگزاری این نمایشگاه دکتر  غلامرضا شریعتی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرد.

در این بازدید از طرف کارشناسان ذوب آهن اصفهان نمونه محصولات فولادی این شرکت و آخرین استانداردهای داخلی و جهانی مورد استفاده در تولیات شرکت ازجمله استانداردهای مورد استفاده در تولید مقاطع ساختمانی و انواع ریل راه آهن و مترو  معرفی و توضیح داده شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن ابراز خوشنودی از حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان و تشکر از زحمات کارکنان این مجموعه اجرای استانداردهای لازم و به روز در تولیدات این شرکت را عامل موفقیت  آن برشمرد.

در ادامه بازدیدها از غرفه ذوب آهن اصفهان، مهندس خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کرد و با نحوه تولید و عرضه محصولات فولادی این شرکت  برای ساخت و سازهای کشور و از جمله ایجاد سازه های فولادی آشنا شد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
کاهش ۲۴ درصدی مصرف ظاهری فولاد در ایران در ۵ ماهه نخست امسال
خبر بعدی
برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش می‌‌کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست