کد خبر: 90703
صنعت
فرمانده بسیج وزارت نفت:

راهبردهای بسیجی بهترین راهکار برای رفع موانع تولید است

فرمانده بسبج وزارت نفت گفت: در جنگ اقتصادی و رفع موانع تولید باید از تفکر و راهبردهای بسیجی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، محمدعلی فلاح در نشست خبری که به‌منظور افتتاح سالن تولید روغن به اسم شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی توانایی ساخت سیم خاردار را هم نداشتیم اما امروز به فناوری ساخت موشک دست یافتیم و هم اکنون توانایی ساخت موشک با برد ۲ هزار کیلومتر را داریم.

وی بیان کرد: در اوایل انقلاب هنوز نظام جان نگرفته بود که دچار  تنش قومی و قبیله‌ای در اقصی نقاط کشور شده بودیم و با وجودی که از این وضعیت خارج نشده بودیم علیه کیان انقلاب جنگ یکپارچه شکل گرفت.

فرمانده بسبج وزارت نفت ادامه داد: در شرایطی که شرق و غرب به‌دنبال خاموش کردن انقلاب در نطفه بودند توانستیم با تفکر بسیجی ۸ سال در مقابل عالم بایستیم.

وی گفت: در چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد و با زدن شبیخون فرهنگی تا شرایط سخت ناجوانمردانه تحریم‌ها، امروز هم با همان تفکر  بسیجی و با کاهش فاصله حاکمیت و ملت و دست در دست هم داشتن قطعا شرایطی بهتری در عالم خواهیم داشت.

فلاح با بیان اینکه قطعا دشمن این توانایی‌ها را می‌داند و در سایه همدلی و حاکم شدن همان تفکر و روحیه بسیجی قطعا آینده روشنی را خواهیم  داشت، اضافه کرد: شرایط، فعلی را می‌دانید، هر آینه فعالیتی در نظام بین الملل شکل می‌گرفت، دسیسه هایی می‌شد که عملکرد ایران را کمرنگ نشان دهند و دست دیپلماسی ما را خالی کنند.

فرمانده بسیج وزارت نفت به خاص بودن شرایط موجود در ایران و به‌ویژه اصفهان و جایگاهی که از بعد سیاسی در کشور دارد اشاره و بیان کرد: بسیج مرز نمی‌شناسد و در تمام کوچه، محلات، ادارات دولتی و خصوصی واحد بسیج داریم که بتوان تفکر ایثار و شهادت را القا کرد.

فلاح افزود: امروز با جنگ اقتصادی روبرو هستیم و اصحاب رسانه فعالان جنگ اقتصادی در نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) فعالیت می‌کنند.

وی گفت: اگر پشتوانه مردمی باشد و روحیه بسیجی و ایثارگری حاکم شود می‌توانیم مشکلات کشور را به‌دست خود حل و فصل کنیم.

از تفکر بسیجی برای ساخت موشک بهره بردیم

رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان گفت: روزی از  تفکر بسیجی در حوزه نانو تکنولوژی و بیو‌تکنولوژی‌ بهره بردیم و زمانی برای انرژی اتمی به‌کار رفت و امروز در ساخت موشک استفاده می‌کنیم.

محمد زین العابدینی گفت: زمانی از تفکر بسیجی برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) بهره بردیم و در دوره‌ای این تفکر در حوزه جهاد به‌کار رفت و برای کمک‌رسانی در سیل و زلزله و مناطق محروم‌ استفاده شد. امروز به استفاده از تفکر بسیجی در عرصه اقتصاد، تولید و نفت نیاز داریم و از تمام ظرفیت‌ها برای تولید و بازارهای بین المللی باید استفاده کرد.

وی بسیجی ماندن را پراهمیت‌تر از یسبجی بودن دانست و گفت: بسیاری از افراد بسیجی بودند اما یسبجی نماندند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
شتاب توسعه با مدل‌های جدید تامین مالی/ راهبری ایمیدرو برای تامین انرژی پایدار شرکت‌های بزرگ
خبر بعدی
شاخص کل رشد کرد، شاخص هم‌وزن افت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست