کد خبر:
بورس

شاخص کل رشد کرد، شاخص هم‌وزن افت

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات دومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۴ میلیارد و ۹۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۳ هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۲۳۶ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۴ هزار و ۹۴۶ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه شیمیایی با ۴۴ هزار و ۷۴۳ معامله به ارزش ۳ هزار و ۵۱ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۳۹ هزار و ۲۶۸ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال، گروه اداره بازارهای مالی با ۲۹ هزار و ۲۷۰ معامله به ارزش یک هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۹ هزار و ۷۸۵ معامله به ارزش یک هزار و ۸۷۱ میلیارد ریال و گروه چند رشته‌ای صنایع با ۱۹ هزار و ۶۱۰ معامله به ارزش یک هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت پتروشیمی پارس با یک هزار و ۲۹۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ۷۶۷ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۵۹۲ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۴۵۸ واحد و شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با ۲۲۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت معادن و فلزات با ۲۱۷ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲۰۲ واحد، شرکت پتروشیمی شیراز با ۱۶۸ واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با ۱۳۸ واحد و شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با ۱۲۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
راهبردهای بسیجی بهترین راهکار برای رفع موانع تولید است
خبر بعدی
ذوب‌آهن قادر به تأمین بخشی از نیاز ارزی کشور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست