کد خبر: 2113002
انرژی
مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان:

در گام دوم انقلاب باید برای پیشران اقتصادی کشور کار و تلاش کنیم

محسن قدیری در نشست تخصصی سالانه فرماندهان پایگاه های بسیج شرکت ملی پالایش و پخش گفت:در گام دوم انقلاب باید برای پیشران اقتصادی کشور کار و تلاش کنیم

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سومین نشست تخصصی سالانه فرماندهان پایگاه های بسیج شرکت ملی پالایش و پخش و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شرکت های پالایشی با هدف هماهنگی برنامه ها بین پایگاه های بسیج و شرکت های تابعه در سالن جلسات شهرک شهید محمد منتظری اصفهان برگزار شد.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این نشست گفت: باید توجه داشته باشیم که بسیاری ازمشکلات اقتصادی موجود در کشور ناشی از سوء مدیریت هاست و همه چیز مربوط به تحریم ها نیست.اگر از زمان انقلاب تاکنون مدیر پروری در کشور شده بود الان با بحران های مختلف روبه رو نبودیم .
محسن قدیری افزود: با تربیت مدیران استراتژیک و زبده ، کمبودهایی که گریبان گیر کشور شده است را می توان برطرف کرد. مدیران جسور و آگاه می توانند با راه حل ها و اقدامات، گره ها را باز کنند و با اتکا به توان داخل و قطع امید از بیگانگان به توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان هلدینگ پترو پالایش اصفهان هم درباره ضرورت توجه به پایگاه های بسیج در پالایشگاه ها گفت: مقام معظم رهبری بصیرت، منطقی بودن و امیدوار بودن را از خصوصیت های یک فرد بسیجی معرفی کرده اند.
حسین پور افزود: بسیج یک حرکت منطقی عمیق اسلامی و منطبق بر نیازهای امروز اسلام است.

حاضران در این برنامه یکروزه پس از برگزاری نشست هم اندیشی از بوستان شهدای محمود آباد بازدید و پس از آن با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان های حضرت امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ظرفیت ساخت پروژه‌های نیروگاهی برق صنایع از ۱۷۰۰۰ مگاوات فراتر رفت
خبر بعدی
حضور ذوب آهن اصفهان در همایش بین المللی ارگونومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست