کد خبر: 3020903
انرژی

طرح انتقال آب برای اصفهان با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی است

استاندار اصفهان در نشست هماهنگی پروژه های تامين آب نصف جهان عنوان كرد: با تلاش صنايع بزرگ استان بخش خط انتقال آب از دريای عمان تا پايان امسال به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، نشست هماهنگی پروژه های تامین آب اصفهان با حضور نماینده عالی دولت در استان،مدیران عامل صنایع بزرگ و سهامداران اصلی طرح انتقال آب از دریای عمان، به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.
استاندار اصفهان به عنوان نماینده ارشد دولت در استان اصفهان، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در پالایشگاه اصفهان گفت: انصافا گزارش هایی که توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان در رابطه با طرح های انجام شده ارائه گردید، بارقه و نور امیدی را دراستان و در کشور برای همه هموطنان عزیز ایجاد کرده است .

سید رضا مرتضوی، تصریح کرد:خوشبختانه با حضور دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان اقدامات بسیار مهم و تحولات زیادی در پالایشگاه اصفهان به وجود آمده که نشان دهنده اقدامات ارزشمندی در این شرکت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم همه طرح های این شرکت هرچه سریعتر به مرحله اجرا برسند ادامه داد: مدیریت استان نیز برای حل برخی مشکلات که بر سر راه هلدینگ پتروپالایش قرار دارد توجه ویژه و عزم جدی دارد.

استانداراصفهان، درحاشیه این نشست درباره پروژه انتقال آب صفه به اصفهان و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته است افزود: پروژه انتقال آب از دریا که از طرح های مهم انتقال آب به فلات مرکزی به شمار می رود، از یکسال و نیم قبل شروع شده و با تاکیدات رئیس جمهوربه معاون اول و وزرا این طرح در شرایط خوبی قرار دارد.

مرتضوی تاکید کرد: پیشرانی این کاربا حجم بسیار بزرگ از اهمیت بالایی برخورداراست، از طرفی حمایت های مستمر مجموعه های صنعتی بزرگ استان از جمله پالایشگاه اصفهان، فولاد مبارکه،ذوب آهن، اتاق بازرگانی و برخی از مجموعه های دیگر شرایط خوبی را از حیث پشتیبانی برای این پروژه رقم زده است.

وی ادامه داد: شرکت آب صفه پیمانکار طرح انتقال آب از دریای عمان است که با استفاده از ظرفیت پیمانکاران قوی که در سطح کشور حضور دارند توانسته در بخش های مختلف پروژه چه از اصفهان تا سیرجان و از سیرجان تا دریا و چه از منطقه آبگیر در فازهای مختلف این طرح را تقسیم کار کرده و با همکاری پیمانکاران مختلف طرح را جلو ببرد.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، اظهار داشت: یکی از پرسرعت ترین پروژه هایی است که در سطح کشور درحال انجام است طرح انتقال آب از دریای عمان است ،که براساس گزارش ها و بازدید های میدانی هم که در جلسات از این طرح انجام شده است، نشان می دهد که این طرح در شرایط فعال و زنده ای به سر می برد به گونه ای که انجام این طرح، امید ویژه ای را در دل مردم اصفهان و استان زنده کرده است .

انتهای پیام/

خبر پیشین
توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران
خبر بعدی
سهام پالایشگاه اصفهان درطرح انتقال آب به ۳۰درصد می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست