کد خبر: 3020904
انرژی
مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان:

سهام پالایشگاه اصفهان درطرح انتقال آب به ۳۰درصد می رسد

محسن قدیری در نشست بررسی طرح های آبی استان اصفهان گفت: با تکمیل طرح انتقال آب به اصفهان، آب مورد نیاز صنایع همجوار را تامین خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و خبری ذوب ۲۴، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درحاشیه نشست ویژه ای که به منظور بررسی طرح های آبی اصفهان با حضور نماینده عالی دولت در استان اصفهان و مدیران عامل شرکت های فولاد مبارکه ، ذوب آهن ومدیرپروژه انتقال آب صفه در این هلدینگ برگزارشد، درباره تعهد پالایشگاه اصفهان برای انتقال آب به اصفهان و میزان سهم این شرکت در انتقال آب گفت: پالایشگاه اصفهان ۲۰ درصد سهام شرکت آب انتقال صفه را در اختیار داشت و با ۷درصد سهم اتاق بازرگانی که در این جلسه به پالایشگاه اصفهان واگذارشد ، سهم ‌پالایشگاه به ۲۷ درصد رسید.

محسن قدیری، با اشاره به اینکه ما می خواهیم سهم پالایشگاه اصفهان درپروژه انتقال آب اصفهان به ۳۰درصد برسد افزود:اگر این اتفاق رخ داد در آینده تمامی شرکت های همجوار پالایشگاه و شهر انرژی باید سهم آبی خودشان را از پالایشگاه اصفهان خریداری نمایند.

وی تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان به آب بسیار کمی نیاز دارد ، ما در پتروپالایش اصفهان درحال کاهش ۷۵درصدی نیاز آبی هستیم، که بخشی از نیاز این شرکت از طریق خرید پساب آب از طریق تصفیه خانه شاهین شهر تامین می شود.

 قدیری تصریح کرد: هدف گذاری ما این است که تامین آب کل شهر انرژی را پوشش دهیم در واقع در آینده برای صنایع همجوار ما فروشنده آب محسوب می شویم .طبق مقررات دولت درآینده اختصاص آب از شرکت آب منطقه ای برای صنایع همجوار قطع خواهد شد وما آب مورد نیاز صنایع را تامین خواهیم کرد.

وی با اشاره به مبالغ پرداخت شده برای طرح انتقال آب، توسط پالایشگاه اصفهان گفت: تاکنون نزدیک به ۲ همت پرداخت کردیم ، امسال نیز ۳.۶ همت پرداخت خواهیم کرد و ما در سر موقع همه تعهدات را پرداخت می کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
طرح انتقال آب برای اصفهان با حمایت صنایع بزرگ در مدار پیشرفت و شکوفایی است
خبر بعدی
رونق صادرات فولادی با حذف ارز نیمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست