کد خبر: 3020512
صنعت
رئیس سازمان توسعه تجارت:

تنوع بخشی به بازارهای صادراتی با میزبانی از رویداد ایران اکسپو

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: رویداد ایران اکسپو میزبان بیش از  ۲۰۰۰ نفر از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیئت‌ عالی رتبه دولتی در این برنامه حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: رویداد ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا با هدف ایجاد هم افزایی به‌طور همزمان برگزار خواهد شد.

همچنین به گفته وی، رویداد ایران اکسپو میزبان بیش از  ۲۰۰۰ نفر از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیئت‌ عالی رتبه دولتی در این برنامه حضور خواهند داشت.

ضیغمی با بیان اینکه این نمایشگاه فضای مناسبی برای افزایش مقاصد صادراتی، گروه‌های کالایی و  تنوع‌بخشی به بازارهای صادراتی است، تاکید کرد: بازدید از کارخانجات بزرگ، شهرک‌های صنعتی و دانش‌بنیان‌ها هم در جریان برگزاری نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجلاس آفریقا صبح روز جمعه با حضور مقامات عالی رتبه کشور برگزار می‌شود، گفت: ایران اکسپو هم روز شنبه با حضور رئیس جمهور یا معاون اول افتتاح خواهد شد و پنج روز ادامه دارد. اما روز شنبه به علت حضور مقامات داخلی و خارجی بازدید عمومی نخواهیم داشت و فقط شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند، می‌توانند حضور داشته باشند. بنابراین تجار و عموم مردم می‌توانند از روز یکشنبه برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

خبر پیشین
برگزاری پویش «دستان پرتلاش» ویژه تلاشگران شرکت ذوب آهن
خبر بعدی
می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست