کد خبر: 2120301
انرژی
در مجمع عمومی فوق العاده اول اسفند ماه و با موافقت سهامداران؛

سرمایه هلدینگ پترو پالایش اصفهان به ۳۷۱هزار میلیارد ریال افزایش یافت

در مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان، سهامداران با افزایش سرمایه ۳۷۱هزار میلیارد ریالی هلدینگ پتروپالایش اصفهان موافقت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴،  , و به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،در مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان که اول اسفندماه در سالن همایش های شهرک محمد منتظری با حضور ۷۷درصدی سهامداران خرد و عمده به صورت حضوری و برخط برگزار شد، سهامداران با افزایش سرمایه ۳۷۱هزار میلیارد ریالی این شرکت موافقت کردند.

در این آئین مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن ارائه گزارشی کامل از فعالیت های انجام شده در پتروپالایش اصفهان از دو سال قبل تاکنون و همچنین میزان پیشرفت طرح های هدف گذاری شده و قدردانی از همراهی خوب هیئت مدیره و کارکنان شرکت در اجرای طرح ها گفت: همه این موفقیت ها نتیجه زحمات بازنشستگان و زیر ساخت هایی است که از قبل دراین شرکت فراهم شده است.

محسن قدیری،با اشاره به تعریف ۱۲ هدف مهم برای این شرکت که همگی در راستای توسعه پایدار،حفظ محیط زیست و رشد اقتصادی است افزود:خوشبختانه با اقدامات خوب صورت گرفته و با ظرفیت ۳۹۰ هزار بشکه تصفیه نفت خام در روز در ۹ماهه امسال به ۳۱.۸ همت رشد رسیدیم که این سود تا پایان امسال به ۴۰همت خواهد رسید.

وی افزود: با اقدامات جهادی انجام شده ۱۲ طرح در پالایشگاه اصفهان آماده بهره برداری است که چشم انداز محصولات استراتژیک با برنامه ریزی انجام شده در افق ۱۴۰۵ تولید ۳۲.۸میلیون لیتر بنزین یورو۵ در روز و افزایش تولید گازوئیل یورو۵ است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
پیام غیررسمی به بازار آهن؛ رکورد نوسازی مسکن را می‌شکنیم
خبر بعدی
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۴۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست