کد خبر: 01032602
ورزش
وزیر ورزش و جوانان:

قدر باشگاه‌های حرفه‌ای صنعتی اصفهان را بدانیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌های حرفه‌ای صنعتی در استان اصفهان وجود دارند که قدر آن‌ها را باید دانست و مدیران عاملشان را حمایت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سید حمید سجادی در سفر به اصفهان اظهار کرد: در سفر‌های استانی اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و به ساختمان اداره‌کل آمدم تا از همکارانم در این استان تشکر کنم و انرژی مثبت را از شما دریافت کنم.

وی گفت: جواد محمدی نیز به‌عنوان سرپرست اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان به فعالیت‌ خود ادامه می‌دهد و امیدوارم به موفقیت‌های متعددی دست پیدا کنند و بدرخشد. از ورزش اصفهان همه خاطرات خوبی دارند و من نیز شامل این مورد می‌شوم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در دوران ورزشی خیلی در اصفهان دویده‌ام و در مسابقات مختلفی شرکت کردم. چند ماه قبل از بازی‌های آسیایی ۱۹۸۸ بانکوک تایلند، با چند سِمَت از جمله سرباز وظیفه، ورزشکار و عضو هیئت‌علمی در اصفهان بودم و در شب آقای لاچیانی از پیشکسوتان ورزش استان برای من استادیومی را مهیا می‌کردند تا تمرین کنم و آب و نان اصفهان باعث شد تا مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کنم تا آخرین خاطره‌ام در اصفهان رقم بخورد.

سجادی معتقد است اصفهان منشا بسیاری از اتفاقات ارزشمند بوده و ورزش اصفهان خدمات زیادی برای کشور انجام داده است. تیم‌های حرفه‌ای صنعتی در استان وجود دارد، قدر آن‌ها را باید دانست و مدیرعاملانشان را حمایت کرد.

وی گفت: اصفهان ظرفیت ایجاد تیم‌ها در بخش خصوصی را دارا است و به ورزش دولتی می‌تواند کمک کند تا اتفاقات ارزشمند و اخبار خوب از ورزش اصفهان بیش از پیش مخابره شود.

به گفته وزیر ورزش پروژه‌های مهمی در اصفهان وجود دارد و امیدوارم با برنامه‌ریزی پروژه‌های نیمه‌تمام کامل و به سرانه کشور افزوده شود.

سجادی افزود: سرانه ورزش در اصفهان کمتر از ۵۰ صدم و تقریبا ۴۶ صدم سانتی‌متر مربع است و جای بهبود و افزایش را دارد. در حالی که سرانه ورزش کشور به‌طور متوسط ۷۵ صدم سانتی‌متر مربع است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که اصفهان دارد به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند چرا که بهره‌برداری از داشته‌ها خیلی مهم است و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌ها از منابع استان استفاده کنید. میزبانی‌ها را باید تقویت کنید، چند برنامه بین‌المللی برای اصفهان پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدوارم مانند همیشه خالق بهترین اتفاقات باشید.

انتهای پیام/

خبر پیشین
دولت برای حل مشکل آب اصفهان برنامه دارد
خبر بعدی
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از پروژه‌های عمرانی فولادشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست