کد خبر: 2112604
انرژی

افتتاح مجموعه انبارهای شرکت نفت سپاهان مزین به نام سردار شهید”سید رضی موسوی”

مجموعه انبارهای "سردار شهید سید رضی موسوی" با مساحت کل ۱۲ هزار متر مربع در پالایشگاه نفت سپاهان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مجموعه انبارهای “سردار شهید سید رضی موسوی” با مساحت کل ۱۲ هزار متر مربع شامل سالن انبار مواد اولیه و افزودنی با مساحت ۷ هزار مترمربع و انبار ملزومات بسته بندی با مساحت ۵ هزار متر مربع در پالایشگاه نفت سپاهان مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در این مراسم با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شعبانیه اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان دفاع مقدس هستیم.
فرهاد امین دهقان با اشاره به اینکه امروز دشمن در عرصه‌های مختلف شکست خورده است، افزود: اکنون با جنگ اقتصادی دشمن مواجه هستیم، مقام معظم رهبری شعار سال جاری را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که در حقیقت چراغ راه‌ شرکت ها و مجموعه های داخل کشور را روشن کردند.

وی تصریح کرد: در همین راستا شرکت نفت سپاهان در هر دو بخش مهار تورم و رشد تولید نقش خود را به خوبی ایفا کرده است به گونه ای که در حال حاضر این شرکت با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید خود فعالیت می‌کند که جای قدردانی از همکاران ‌مان در نفت سپاهان دارد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه این شرکت صادرات محور است، خاطرنشان کرد: این ویژگی شرکت نفت سپاهان به مهارتورم نیز کمک کرده و صادرات و ارز آوری خوبی هم به همراه داشته است.
وی با اشاره به افتتاح مجموعه انبارهای “سردار شهید سید رضی موسوی” در پالایشگاه نفت سپاهان بیان کرد: تلاش همکاران در گذشته و حال سبب این اتفاقات خوب شده و این ۲ مجموعه انبار به مساحت ۷ هزار و ۵ هزار متر مربع هستند که برای ملزومات بسته بندی، مواد اولیه و افزودنی شرکت نفت سپاهان استفاده خواهند شد.

در این مراسم به مناسبت روز جانباز، از رشادت ها و ایثار جانبازان سرافراز دفاع مقدس شاغل در شرکت نفت سپاهان، تجلیل شد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
توسعه خط ۲ مترو اصفهان با ریل ذوب آهن اصفهان
خبر بعدی
خرابکاری‌ها با هدف حذف ۴۰ درصد توان انتقال گاز کشور رخ داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست