کد خبر: 111903
صنعت
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان و مدیریت هزینه مدنظر مدیران ذوب‌آهن قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان ذوب‌آهن قرار گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با حضور در دفتر آیت‌ الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه اصفهان، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌ الله سید یوسف طباطبایی نژاد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و انتصاب مهندس رخصتی در مسئولیت جدید، اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان محصولات مهمی از جمله ریل را به تولیدات خود اضافه کرده که لازم است بر ایرانی بودن این محصول مهم تاکید شود.

امام‌ جمعه اصفهان با اشاره به اینکه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان صنعت فولاد از تجارب ارزشمندی برخودار هستند، افزود: ضرورت دارد از تجربه و دانش این پیشکسوتان بیشتر بهره گرفته شود و ارج نهادن به جایگاه آنها یک مسئولیت مهم است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های مدیریت سابق این شرکت و آرزوی موفقیت برای مهندس رخصتی در هدایت ذوب آهن اصفهان گفت: افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار ایرج رخصتی، سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، گزارشی از روند تولید این شرکت و همچنین ثبت رکوردهای تولیدی در بخش‌های فولادسازی و نورد ارائه داد و گفت: با همت تلاشگران ذوب‌آهن، روند تولید رو به افزایش است، ما همچنان با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه مواجه هستیم.

وی افزود: برای حل مشکل سنگ آهن، شناسایی پهنه‌های معدنی به ویژه در استان را مدنظر داریم و تمام تلاش خود را برای تأمین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن‌دار مورد نیاز ذوب‌آهن انجام می‌دهیم.

رخصتی با اشاره به اینکه حل مشکلات بازنشستگان ذوب‌آهن، همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است، گفت: افزایش بهره وری از طریق بهره گیری بهینه از نیروهای متخصص، تداوم روند افزایش تنوع سبد محصولات شرکت و تولید محصولات صنعتی از جمله مواردی است که در اولویت فعالیت‌های این دوره قرار دارد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
روند تولید ذوب‌آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است
خبر بعدی
 ذوب‌آهن جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست