کد خبر: 91403
صنعت
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد

رشد صنایع «هایتک» اولویت اول استان اصفهان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: توسعه صنعتی در استان اصفهان باید بر مبنای صنایع کم آب‌بر باشد و ازآنجا که صنعت "هایتک" کم‌آب بر هستند باید در این خطه گسترش یابند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب۲۴، امیر رضا نقش در این ارتباط اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار فعال در زمینه فناوری‌های نوین، صنایع فناوری برتر و پیشرفته (هایتک) از اولویت‌های این استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با چالش‌های کم‌آبی و آلودگی هوا روبه‌روست، گفت: باید بر صنایع و فناوری‌های نامبرده متمرکز شویم و برنامه استانداری نیز بر همین اساس خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت:  ازآنجاکه استان اصفهان کریدور علمی کشور محسوب می‌شود و منطقه ویژه علمی و فناوری است برای تامین دانش و منابع انسانی شرکت‌های فعال در این عرصه ظرفیت بالایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در استان تصریح کرد: توسعه فناوری‌های نوین و صنایع هایتک در استان زمینه جذب تحصیلکرده‌ها و افزایش اشتغال را فراهم می‌کند بنابراین توجه روزافزون به آن ضروری است.

نقش به اهمیت تشویق و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه و گستردگی این مجموعه‌ها برای رونق اقتصادی و تولید بیشتر لازم است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
چرا پنالتی مهمان به درستی گرفته می‌شود و پنالتی میزبان را اعلام نمی‌کنند؟
خبر بعدی
تیم ذوب‌آهن اصفهان قهرمان مسابقات دوی صحرانوردی ایمیدرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست