کد خبر: 01041802
معدن
مدیر زیرساخت ایمیدرو:

راهکارهای تأمین آب پایدار صنایع معدنی شناسایی می‌شود

مدیر زیرساخت ایمیدرو اعلام کرد: استفاده از تجربه شرکت‌ها در حوزه آب (کاهش مصرف آب و نیز نمک زدایی و انتقال آب دریا)، تامین آب پایدار صنایع معدنی را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، منیژه غلامرضایی در وبینار تامین آب پایدار معادن و صنایع معدنی با بیان این مطلب گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی مداوم جهانی و از جمله ایران و متعاقب آن چالش‌های حاصل شده در بخش آب، موضوع تامین آب پایدار برای صنایع مختلف از جمله بخش معدن و صنایع معدنی مورد توجه جدی است.

وی ادامه داد: برگزاری وبینار مذکور با هدف بررسی وضعیت تامین آب صنایع معدنی و شناسایی راهکارها و تجربه‌های حاصل شده در زمینه تامین پایدار آب این شرکت‌ها صورت گرفت و شرکت‌های فعال در این حوزه، به ارائه دستاوردهای به دست آمده در افزایش بهره وری و کاهش مصرف، بازچرخانی، تصفیه آب، استفاده از پساب های صنعتی و نیز انتقال آب دریا پرداختند.
مدیر زیرساخت ایمیدرو با اشاره به نقش ایمیدرو در طرح‌های بزرگ تامین آب کشور از جمله انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی، گفت: امیدواریم با هم افزایی و بهره گیری از تجربه‌های ارزشمند شرکت‌های فعال، نسبت به بهینه سازی و تامین آب پایدار بخش معدن و صنایع معدنی اقدام کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تامین برق نامحدود شبانه برای صنایع فولادی و سیمانی تمدید شد
خبر بعدی
افزایش چشم‌گیر صادرات مقاطع تخت و شمس فولادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست