کد خبر: 2083003
بورس
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس کالا

افزایش ۲ هزار تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی/ ثبات قیمت ورق‌ها

در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲۰ هزار و ۲۹۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B، ورق گرم خودرو، ورق قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲۰ هزار و ۲۹۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B، ورق گرم خودرو، ورق قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد.

طبق این اطلاعیه ۲ هزار تن ورق قلع اندود توسط صنایع فولاد توان آور آسیا به صورت نقدی برای تاریخ تحویل ۱۱ بهمن با نرخ پایه ۵۹ هزار تومان معامله خواهد شد. گفتنی است عرضه ورق قلع اندود در تالار صنعتی دیروز نیز به حجم ۵۰۰ تن با نرخ پایه ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده بود اما به عان نبود متقاضی خرید از تابلو معاملات حذف شد. طی هفته گذشته نرخ این محصول ۱۴ هزار تومان افزایش داشته و همین نرخ ۵۹ هزار تومان به فروش رفت.

ورق سرد B نیز در عرضههای امروز توسط فولاد غرب آسیا به صورت نقدی با کاهش ۳۸/۴ درصدی حجم و ۲/۳ درصدی نرخ پایه نسبت به هفته قبل عرضه شده است.

ورق دیگر عرضه شده امروز ورق گالوانیزه G  به میزان ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن است که با نرخ پایه ثبات برای همه شرکت ۴۰ هزار و ۸۷۵ تومان عرضه شده و به جز دو شرکت که تسویه نقدی دارد، باقی به صورت اعتباری عرضه شده و تغییر قیمتی نسبت به هفته نداشته است.

فولاد میارکه اصفهان نیز امروز عرضه ۳۵ هزار و ۹۰ تن ورق گرم خودرو را برای ۳۰ آبان با تسویه ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری دارد.

اما در میان عرضه‌های امروز، ۶۰ هزار تن آهن اسفنحی توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر به صورت نقدی برای تاریخ تحویل روز جمعه هفته جاری در حالی عرضه شده که نرخ پایه آن نسبت به عرضه ابتدای هفته در روز شنبه حدود ۱۸/۴ درصد افزایش داشته و در کانال ۱۳ هزار تومانی عرضه شده است.

خبر پیشین
دیدار صمیمانه‌ بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن با تلاشگران مجتمع صنعتی ذوب‌آهن اصفهان + تصاویر
خبر بعدی
ذوب آهن دست پر از بندرعباس برگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست