کد خبر: 2060701
فرهنگی و اجتماعی
مهدی کوهی:

نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و هیأت همراه به مناسبت روز پزشک، با حضور در بیمارستان درجه یک شهید مطهری، از جمعی از پزشکان این مرکز تجلیل کردند و در جریان نحوه خدمت رسانی به مراجعین قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی کوهی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن و تجلیل از پزشکان گفت: بیمارستان شهید مطهری از جمله مراکز پزشکی مجهز در سطح کشور است که در کنار خدمت رسانی به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، مردم شهرستان لنجان، استان اصفهان و حتی شهرهای مختلف کشور نیز از امکانات آن بهره مند می‌شوند.
وی افزود: این مرکز پزشکی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی دارد و بر اساس بازدید میدانی که در آینده نزدیک از این مجموعه انجام می‌‌شود در راستای ارتقاء خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی در بخش‌های مختلف آن برنامه ریزی می‌شود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است بنابراین در بخش طب کار، استانداردهای مختلف نیاز است مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و در بخش پزشکی نیز آزمایش‌ها و معاینات دوره‌ای با دقت کامل انجام شود.
در ادامه علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری نیز گزارشی از امکانات فعلی بیمارستان و چشم انداز این مرکز پزشکی ارائه کرد.
شایان ذکر است مدیرعامل شرکت در این بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شامل طب کار، درمانگاه، اورژانس، داروخانه و دفتر پرستاری بازدید نکرد.
انتهای پیام/
خبر پیشین
بومی‌سازی کویل‌کار کلاف‌پیچ نورد گرم مجتمع فولاد سبا
خبر بعدی
افتتاح خط تولید آجر شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در ذوب‌آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست