کد خبر: 2041404
بورس
نگاهی به بازار بورس

شاخص کل بورس درجا زد

بازار سهام در روز آخر هفته روندی خنثی را تجربه کرد و شاخص کل نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق آغاز کرد به نحوی که تقریبا اکثر سهام بازار در محدوده ی صفر تابلو بودند و نوسان خاصی را تجربه نکردند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی  جزئی به ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز  رشدی ۱۰ هزار واحدی تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۶ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «رمپنا»، «کچاد» و «کگل» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «زاگرس»، «وسپهر» و «سمگا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خکمک» و «بترانس» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «نیان» و «زفجر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد  و تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۱۰ نماد در محدوده مثبت و ۱۹۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۶ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
شایان مصلح به ذوب‌آهن پیوست
خبر بعدی
وینگر‌‌ مس کرمان و مدافع چپ پای تراکتور سبزپوش شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست