کد خبر: 01040801
صنعت
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

تشکیل وزارتخانه‌های صنایع‌ و بازرگانی ضروری است

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: با توجه به التهابات بازار و نوسانات قیمت‌ها تشکیل وزارت صنایع و معادن و وزارت بازرگانی یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه  هیات دولت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی  قبل از این دولت، در مجلس تصویب شده بود، ولی شورای نگهبان اشکالاتی به آن گرفت.

وی ادامه داد: این طرح هم اکنون در کمیسیون اجتماعی  مجلس  است.  نظر  دولت هم در این خصوص خواسته شده است که در دولت بررسی کردیم و توافق انجام شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: در مجلس بحث شد که دولت لایحه بدهد تا مجلس آن را در اولویت قرار دهد.  در نتیجه دو وزارت صنایع و معادن و وزارت بازرگانی را خواهیم داشت که با توجه به التهابات بازار و نوسانات قیمت‌ها این امر ضروری است.

وی گفت: از همکاری نمایندگان مجلس  درخصوص انصراف از استیضاح وزیر صمت تشکر می‌کنم. بحث استیضاح در کمیسیون صنایع مطرح شد و بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح را پس گرفتند.

حسینی با تاکید بر اینکه تعامل دولت و مجلس با جدیت پیگیری  می‌شود، گفت: روز پنجشنبه (فردا) رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس دیدار خواهد داشت و این نوع تعامل و دیدارها که پیش از این هم در قالب دیدارهای مجامع استانی با رییس جمهور برقرار بود ، روز به روز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

خبر پیشین
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۲۶
خبر بعدی
خبرهای خوش بیمه‌ای برای بازنشستگان فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست