کد خبر: 112803
ورزش

سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن معارفه شد

با حضور مدیرعامل باشگاه، سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن معارفه شد.

به‌ گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن موافقت با استعفای محمود یزد خواستی و تشکر از زحمات وی در نیم‌فصل گذشته، مرتضی هوشنگی را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن منصوب کردند.

در مراسم تودیع و معارفه که با حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان باشگاه در محل تمرین تیم فوتبال در ورزشگاه ملت برگزار شد یزدخواستی ضمن تشکر از مدیران باشگاه و شرکت سهامی ذوب‌آهن  که در طول دوران تصدی سرپرستی تیم فوتبال تعامل بسیار خوبی با او و تیم فوتبال داشتند اظهار کرد:  بنده بر این باورم که چهار مقوله انتخاب، آموزش، اجرا و ارزیابی در فوتبال مطرح است و من همواره هدفم اجرای این چهار مورد در فوتبال بوده بنابراین همچنان که یک کتاب یا جزوه به جای اینکه در گوشه‌ای خاک بخورد حتما باید ورق بخورد تا تأثیراتش دیده بشود نظر من هم این است که باید در جایگاهی باشم که بتوانم مثمر ثمر باشم.

وی افزود: با عنایت به اینکه بنده و کادر فنی تیم فوتبال رابطه شغلی بسیار خوبی داشته و خواهیم داشت امیدوارم که از این به بعد بتوانم در جایگاهی دیگر خیلی بهتر و بیشتر به باشگاه و تیم فوتبال خدمت کنم.

مدرس فوتبال و بازیکن اسبق تیم ذوب آهن در ادامه گفت: امروز در فوتبال کشور ما، مدیر تیم تعریف مشخصی ندارد و بیشتر این جایگاه شغلی به عنوان سرپرست مطرح می‌شود و تفاوتش این است که مدیر شنونده دارد و سرپرست شنونده است! و من چون طبیعتاً  تجربه کاری و تخصصم بیشتر در ارتباط با مسائل آموزشی فوتبال بوده و بیشتر شنونده داشتم نهایت سعی و تلاشم را نمودم که در محدوده‌ مسائل اخلاقی انضباطی و رفتاری و در مسیر سلامت ورزشی تیم فعالیت کنم و در این زمینه همکاری کادر فنی به‌ویژه جناب آقای تارتار که بسیار بر رعایت این مسائل تاکید داشتند نیز قابل‌تقدیر است، بنابراین با تشریک‌مساعی و همفکری که با مدیر عامل باشگاه داشتم احساس کردم که می‌توانم در جایگاه‌های دیگر خدمات بیشتر و مؤثرتری به تیم و مجموعه باشگاه ارائه دهم.

در ادامه علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ضمن تشکر از زحمات محمود یزد خواستی در دوران سرپرستی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: به همه اعضای تیم خدا قوت می‌گویم چراکه در دیدار قبل، یک‌بار دیگر نشان دادید که تیم ذوب‌آهن اصفهان هستید! گذشته از نتیجه این دیدار شما نشان دادید که مجموعه تیم در طی این مدت، روندی روبه‌رشد داشته و ذوب‌آهن تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست و نمی‌توان این نام را دست‌کم گرفت.

وی افزود: یزدخواستی از بنیانگذاران تیم‌های پایه فوتبال ذوب‌آهن و با دانش فنی بالا و از مدرسین این حوزه است و از ابتدا قرار نبود که در جایگاه سرپرستی تیم فوتبال قرار بگیرد در همین مدت نیز منشاء خدمات بسیاری در تیم فوتبال بود.

احسانی ادامه داد: بنابراین با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه و کارخانه تصمیم بر این شد که با توجه به درخواست استعفای وی از سرپرستی تیم فوتبال؛ از وجود او کماکان به عنوان مشاور فنی در مسیر ترسیم چشم‌انداز و استراتژی باشگاه در امر فوتبال و تیم‌های پایه بهره مند شویم و از این پس از وجود  مرتضی هوشنگی که از پیشکسوتان فوتبال اصفهان و چهره‌ای شناخته‌شده است و سال‌ها مدیریت اجرایی تیم را برعهده داشته در این جایگاه استفاده بشود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: از همه بازیکنان می‌خواهم که مطابق زندگی حرفه‌ای فوتبال عمل کنند و خواب و تغذیه و تمریناتشان مانند ورزشکاران حرفه‌ای باشد چراکه اگر بخواهید عملکردی متفاوت با دیگران داشته باشید باید در همه امور زندگی ورزشی‌تان حرفه‌ای عمل کنید.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن نیز ضمن تشکر از زحمات محمودی یزد خواستی در طی مدت همکاری نزدیک با تیم فوتبال برای مرتضی هوشنگی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
افزایش صادرات ۱۵ درصدی محصولات فولادی و ۱۳ درصدی شمش
خبر بعدی
راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته بیمارستان شهید مطهری، در راستای مسئولیت اجتماعی ذوب آهن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست