کد خبر: 60303
بورس
بورس در ۳ شهریور

بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، سوم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۶ هزار و ۶۷۲ واحد به رقم یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۷۹ واحد افزایش، رقم ۴۵۶ هزار و ۲۹۹ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات آخرین روز هفته، بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۴۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۱۰ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۸ هزار و ۸۶۴ واحد و شاخص بازار دوم، افزایش ۹۹۹ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه شیمیایی با ۱۱۵ هزار و ۷۶ معامله به ارزش ۱۰ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۱۱۳ هزار و ۴۱۴ معامله به ارزش ۷ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال، گروه بانک‎ها با ۶۶ هزار و ۹۶۳ معامله به ارزش ۷ هزار و ۶۴ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۸۱ هزار و ۲۱۲ معامله به ارزش ۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال و گروه غذایی بجز قند با ۶۸ هزار و ۹۸۳ معامله به ارزش ۴ هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با یک هزار و ۴۰۴ واحد، شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با یک هزار و ۱۸۵ واحد، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین با یک هزار و ۱۳۸ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۸۹۸ واحد و بانک ملت با ۶۶۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با یک هزار و ۷۱۸ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با ۷۷۹ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۷۳۱ واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با ۶۲۲ واحد و شرکت ملی صنایع مس ایران با ۴۴۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
رشد ۱۲ درصدی تولید جهانی فولاد خام/ افزایش ۹.۹ درصدی تولید ایران
خبر بعدی
آغاز واکسیناسیون عمومی کارکنان ذوب‌آهن علیه کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست