کد خبر: 1112601
صنعت
علیرضا رضوانیان

ذوب آهن اصفهان از نظر ساخت قطعات، با هیچ شرکتی قابل قیاس نیست

آینده فعالیت های بومی سازی ذوب آهن از طریق همکاری با شرکت های دانش بنیان می تواند همچنان درخشان و افتخارآمیز باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، علیرضا رضوانیان از مدیران ارشد ذوب آهن اصفهان در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد ایران به خبرنگار ذوب ۲۴ گفت : به لحاظ برخورداری از کارگاه های مختلف و متنوع ساخت قطعات، هیچ شرکتی با ذوب آهن اصفهان قابل مقایسه نیست و برای ذوب آهن ساخت قطعات برای مصرف روزانه تبدیل به کاری عادی شده است .
وی تاکید کرد: آینده فعالیت های بومی سازی ذوب آهن از طریق همکاری با شرکت های دانش بنیان می تواند همچنان درخشان و افتخارآمیز باشد.
رضوانیان در ادامه گفت: در این نمایشگاه، شرکت فولاد خوزستان دستاوردهای خود در زمینه بومی سازی به ویژه قطعات بومی سازی شده را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده که حضور شرکت های دانش بنیان از شهرهای مختلف باعث شده نمایشگاه سودمندی باشد .
وی افزود : امیدواریم این نمایشگاه در اصفهان و با حضور ذوب آهن اصفهان به شکل مطلوب تری هم برگزار شود و در سال ۱۴۰۲ ، با همکاری شرکت های دانش بنیان بتوانیم حضوری فعال و موفق در نمایشگاه های صنعت فولاد داشته باشیم .

سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در اهواز از ۲۵ بهمن ماه به مدت ۴ روز پذیرای بازدیدکنندگان است .

انتهای پیام/

خبر پیشین
افتتاح نمایشگاه بومی سازی صنعت فولاد در خوزستان
خبر بعدی
ذوب آهن اصفهان، پیشکسوت بومی سازی در صنعت فولاد ایران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست