کد خبر: 2092205
ورزش
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن:

فعلاً جایگاه خوبی داریم، اما به این شرایط قانع نیستیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: فعلا جایگاه خوبی داریم، اما به این شرایط قانع نیستیم و در تلاشیم تا به شکل بهتری این مسیر را ادامه بدهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن درباره شرایط این تیم اصفهانی در فصل جاری اظهار کرد: خدا را شکر بازیکنان ما در سایه زحمات، فشار‌هایی که متحمل شدند و همچنین کار تیمی و حمایت‌های مداوم باشگاه توانستند تاکنون در مسیر خوبی حرکت کنند. فعلا جایگاه خوبی داریم، اما به این شرایط قانع نیستیم و در تلاشیم تا به شکل بهتری این مسیر را ادامه بدهیم.

او افزود: در لیگی که ما داریم تمام تیم‌ها باکیفیت و بزرگ هستند و هیچ دیدار آسانی پیش رویمان نیست. به نحوی که اگر حواسمان جمع نباشد به شکل بدی تنبیه خواهیم شد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و امیدوارم که بازیکنانم کارشان را در ادامه راه بدون مشکل و با انگیزه بالاتری ادامه بدهند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن درباره  اینکه کیفیت لیگ نسبت به فصول گذشته آیا بهتر شده است یا خیر، گفت: مسلما چیزی که هست اینکه کیفیت لیگ خیلی بهتر از فصول قبل شده و جوانان با انگیزه تری به لیگ آمده اند و کنار هم تیم‌های قدرتمندی در لیگ حضور دارند که می‌تواند منجر به این شود که روز به روز لیگ بهتر و پویاتری را شاهد باشیم.

حاتمی درباره اینکه سیاست باشگاه ذوب آهن کسب چه جایگاهی است، تاکید کرد: ما تنها به بازی آینده خودمان فکر می‌کنیم و اصلا از اکنون به فکر جایگاه و رتبه خاصی نیستیم. دنبال این هستیم تا در بازی آینده با تیم طبیعت به آن نتیجه‌ای که در خور شأن باشگاه ذوب آهن است، برسیم.

او درباره کیفیت تیم طبیعت گفت: تیم خوب و باکیفیتی است. در ترکیب خود از وجود بازیکن خارجی بهره می‌برد و برای همین هم فوق‌العاده بازی سختی در پیش داریم. هیچ دیداری در لیگ راحت نیست و هر دیداری برای ما دشوار است.

مربی اسبق تیم ملی بسکتبال با ابراز تأسف از درگذشت محمود مشحون، رئیس اسبق فدراسیون بسکتبال هم گفت: ایشان یک مدیر دوست داشتنی بود به طوری که بیش از پنجاه سال به جامعه بسکتبال خدمت کرد. به طور حتم هر چیزی که بسکتبال ما دارد تنها و تنها ثمره زحمات این مرد بزرگ بوده است. مرحوم مشحون حق زیادی به گردن خیلی از بسکتبالیست‌ها و مربیان از جمله خود من دارد. روحشان شاد و قرین رحمت باشد.

خبر پیشین
عرضه ۲۴۶ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا
خبر بعدی
تمدید اعتبار گواهینامه‌های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست