کد خبر: 2071005
صنعت
با کمترین میزان ضایعات در شرکت فولاد مبارکه حاصل شد؛

ثبت رکورد روزانه تولید تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری

به دنبال دست‌یابی به رکوردهای غرورآفرین در حوزه کیفیت در شهریورماه، غیورمردان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در آستانه سالروز ولادت پر خیروبرکت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) موفق به ثبت رکورد روزانه دیگری شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ ، و به نقل از پایگاه اینترنتی شرکت فولاد مبارکه، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه ضمن اعلام خبر ثبت رکورد روزانه تولید تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری گفت: این افتخارآفرینی روز دوشنبه دهم مهرماه سال جاری با تولید ۲۸۹۲۲ تن تختال به ثبت رسید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم مزین شد.

قاسم خوشدل‌پور با بیان اینکه رکورد روزانه قبلی نیز در تاریخ دهم مهرماه سال ۱۴۰۱ و به میزان ۲۸۴۴۹ تن تختال به ثبت رسیده بود، خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در ثبت این رکورد توجه ویژه به کاهش ضایعات و هزینه تولید بوده است که شیرینی این رکورد را دوچندان می‌کند.

وی ضمن تشکر از کلیه واحدهای پرتلاش و توانمند ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، پیمانکاران و سایر واحدهای پشتیبانی اظهار امیدواری کرد موفقیت‌های ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با شتاب بیشتر از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ایمیدرو از حضور شرکت‌های خصوصی در توسعه زنجیره فولاد استقبال می‌کند
خبر بعدی
برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست