کد خبر: 2061904
بورس
نگاهی به بازار بورس

کاهش ارزش معاملات در روز کم رمق بورس

بازار سهام دومین روز کاری هفته را با ریزشی ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بازار سهام اولین روز کاری هفته را بر خلاف هفته گذشته با فشار عرضه آغاز کرد. این در حالی است که اکثر کارشناسان معتقد بودند با توجه به ابلاغیه جدید بانک مرکزی و تغییر نرخ تسعیر، بازار سرمایه به روند صعودی روزهای گذشته خود ادامه خواهد داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۲ هزار  واحدی به ارتفاع ۷۱۴ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «تاصیکو» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «سصفها» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «فن دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۵۶ نماد در محدوده مثبت و ۱۶۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ایجاد مرکز ایمنی معادن کشور ضروری است
خبر بعدی
سخنرانی «مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان» در همایش «تاب‌آوری در صنعت فولاد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست