کد خبر: 2052205
بورس
نگاهی به بازار بورس

درجازدن شاخص کل در روز رشد پالایشی‌ها

بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پیرو معاملات دیروز با فشار عرضه آغاز کرد اما رفته رفته از فشار فروش گرفته شد و معاملات متعادل‌تر از روز گذشته دنبال شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پیرو معاملات دیروز با فشار عرضه آغاز کرد اما رفته رفته از فشار فروش گرفته شد و معاملات متعادل‌تر از روز گذشته دنبال شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۷۰۰ واحدی به ۱ میلیون و ۹۸۷ هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال ۲ میلیون واحدی شود، و نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۲هزارواحدی به ارتفاع ۶۹۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «شتران» و «خساپا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «انتخاب» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن‌افزار»، «نیای» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود یک میلیارد و ۹۳ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۳۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۰۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ایجاد رقابت ملی برای توسعه صنعتی و معدنی کشور ضرورتی مهم است
خبر بعدی
۱۳۷۰ مگاوات برق توسط صنایع معدنی وارد شبکه سراسری می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست