کد خبر: 2050404
بورس
نگاهی به بازار بورس

شاخص کل بورس همچنان در کانال ۲ میلیون واحدی

شاخص کل بازار سهام، همچنان در مرز کانال ۲ میلیون و احدی گیر کرده است و به نظر می رسد فعلا نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد و با توجه حجم پایین معاملات، اکثر سهام در محدوده صفر تابلو معامله می شدند و به طور کلی بازار نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش داشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت ۱۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون واحدی رسید.  اما شاخص کل هم‌وزن با رشدی جزئی به ارتفاع ۷۱۱ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «حکشتی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «آریا» و «خدیزل» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خودرو»، «شپنا» و «شهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۹۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۱۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۹ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ندای لبیک یاحسین در ذوب آهن اصفهان طنین انداز شد
خبر بعدی
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۸۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست