کد خبر: 1112706
ورزش
علی جباری مطرح کرد

پنجمین قهرمانی ذوب‌آهن اصفهان در لیگ حساس و سنگین وزنه‌برداری

تیم ذوب آهن اصفهان در دو رده بزرگسالان و جوانان به مقام قهرمانی لیگ وزنه برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، علی جباری سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی ذوب ۲۴ اظهار کرد: این دومین قهرمانی پیاپی ذوب آهن در لیگ وزنه برداری کشور و پنجمین قهرمانی این تیم از سال ۹۳ است.

جباری، لیگ امسال را بسیار حساس و سنگین توصیف کرد و گفت: قهرمان امسال در وزنه‌های آخر مشخص شد و با وجود اینکه در هفته اول، رسول معتمدی قهرمان جهان و آسیا و امید اصلی ذوب آهن، آسیب دید و نتوانست به رقابت‌ها ادامه دهد، اما در هفته‌های دوم و سوم بازگشت خوبی داشیم و به مقام قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: امسال، در رده جوانان هم در لیگ وزنه برداری حضور داشتیم که در این رده نیز به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن با بیان اینکه اغلب وزنه برداران این تیم بومی و از استان اصفهان هستند، گفت: در هفته دوم و سوم پشتیبانی خوبی شدیم و امیدوارم این حمایت از تیم مدال آور و افتخار آفرین وزنه برداری تداوم یابد.

جباری، این قهرمانی را به تلاشگران مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن تقدیم کرد و افزود: کادرفنی تیم وزنه برداری همگی از کارکنان ذوب آهن اصفهان هستند و این امر نشان دهنده توان بالای ذوب آهن در رشته وزنه برداری است.

وی از فرزاد بویری، ایرج معینی، مجید ادیبی، محسن کاظمی، رشید شریفی و حسین آذری به عنوان کادر فنی تیم وزنه برداری ذوب آهن نام برد و از علی رضا یوسفی، علی رضا معینی، رسول معتمدی، حافظ قشقایی، مهدی کرمی، حسن گل پرور و عارف خاکی که در این مسابقات وزنه زدند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
کاهش چشمگیر تورم تولیدکننده در دولت سیزدهم/ تورم نقطه به نقطه بخش معدن تک رقمی شد
خبر بعدی
صنعت فولاد ایران از کدام چشمه جوشان، سیلی خروشان شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست