کد خبر: 1111103
بورس
نگاهی به بازار بورس

رشد دسته جمعی شاخص‌های بورسی

در جریان معاملات چهارمین روز هفته، شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۴۰۲ واحد (۱.۳۳ درصد) افزایش به رقم ۴۸۶ هزار و ۴۰ واحد و شاخص کل بورس تهران نیز با افزایش ۱۶ هزار و ۸۷۳ واحد (۱.۱۰ درصد) به تراز یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه، بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۶۷ هزار و ۵۲۹ معامله به ارزش ۶ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه بانک ها با ۳۳ هزار و ۸۶۰ معامله به ارزش ۳ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۳۳ هزار و ۳۴۵ معامله به ارزش ۲ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال، گروه غذایی بجز قند با ۲۵ هزار و ۶۸ معامله به ارزش یک هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال و گروه فرآورده‌ نفتی ۲۱ هزار و ۹۹۷ معامله به ارزش یک هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۷۲۸ واحد، شرکت بانک ملت با یک هزار و ۲۳۹ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۹۸۷ واحد، شرکت صنعتی و مدنی گل گهر با ۸۱۵ واحد و شرکت ایران خودرو با ۷۷۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، گروه مپنا با ۲۱۲ واحد، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران با ۱۰۹ واحد، شرکت پتروشیمی شازند با ۶۵ واحد، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با ۶۴ واحد و شرکت صنایع سیمان دشتستان با ۴۷ واحد بیشترین تاثیر منفی بر کاهش شاخص را داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (سه شنبه، ۱۱ اسفند ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۷۳ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۲۳۵ واحد رسید.

همچنین بیش از ۵ میلیارد و ۹۷۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰۸ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پلیمر آؤیا ساسول با ۶۰ واحد، شرکت سرمایه گذاری سپهر صادرات با ۲۲ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۹ واحد، شرکت پتروشیمی تندگویان با ۷.۸ واحد و بانک دی با ۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

بیمه پاسارگاد با ۲۸ واحد، شرکت مدیریت انرزی امید تابان هور با ۳.۶ واحد، شرکت اعتباری ملل با ۳ واحد، شرکت پویا زرکان آق دره با ۲ واحد و شرکت نیروگاه زاگرس کوثر با ۱.۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تدوین سند ملی توسعه معدن و صنایع معدنی از الزامات زنجیره فولاد است
خبر بعدی
۴۸ هزار تن ورق فولادی روی تابلو معاملات بورس کالا رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست