کد خبر: 1103002
ورزش
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس یک- ذوب‌آهن صفر| شکست برابر مدعی صدرنشین

پرسپولیس با تک گل امید عالیشاه موفق شد از سد ذوب آهن بگذرد و به سه امتیاز مهم برسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

امید عالیشاه روی ارسال سروش رفیعی در یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم،‌ گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در این صحنه رفیعی بلافاصله پس از ورود به زمین پاس گل تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه ذوبی‌ها کرد.

پرسپولیسی‌ها با این برد ۳۵ امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
ذوب آهن نیز با ۱۸ امتیاز در جای دهم قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۸۸ – کامیابی‌نیا)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (۵۳ – شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک (۸۸ – فرشاد فرجی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئوگی گولسیانی، وحدت هنانوف و محمد عمری.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (۷۷ – جلال مداحی)، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، پویا پورعلی، محمدامین درویشی (۴۶ – سامان نریمان جهان)، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمدحسین اسلامی (۷۷ – سجاد آشوری)، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی اصل (۷۷ – نادر محمدی).

داور: وحید کاظمی

انتهای پیام/

خبر پیشین
تصویب افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده
خبر بعدی
سکوی دوم، سهم وزنه‌برداران ذوب‌آهن در هفته دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست